تمدید مهلت شرکت در چهاردهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان
تمديد مهلت شرکت در چهاردهمين دوره جشنواره قرآني مدهامتان

تمدید مهلت شرکت در چهاردهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان

مدير ستاد فهماي خراسان شمالي از تمديد مهلت ثبت‌نام و بارگذاري آثار قرآني قاريان، موذنين و مکبران کانون ها در چهاردهمين دوره جشنواره قرآني مدهامتان خبر داد.
شناسه خبر : 19263 تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی، « شیرازیان»،  با اعلام این خبر گفت: قاريان، مؤذنين و مکبران کانون ها تا  30 دی ماه سال جاری مهلت دارند تا برای ثبت نام و بارگذاری آثار خود اقدام کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در توضیحی تشریحی افزود: این دوره از مسابقات به صورت مجازی و از طریق بارگذاری اثر در سامانه  بچه های مسجد  به آدرس  www.bachehayemasjed.ir  برگزار می شود.

 

شیرازیان اضافه کرد: رشته های تلاوت نور (ترتیل)، حفظ جزء 30، اذان، مکبری،قرائت نماز و نقاشی ویژه برای رقابت علاقمندان در رده سنی 7 تا 16 سال در نظر گرفته شده است.

 

وی همچنین افزود:  فعالان قرآنی همچنین در رده سنی 16 تا 30 سال در رشته های تلاوت تحقیق، ترتیل و حفظ کل این دوره از مسابقات به رقابت می پردازند.

وی، در خصوص نحوه ارسال آثار گفت: آثار ارسالی در قالب ویدئو می بایست حداکثر در زمان 3 دقیقه و در حجم 30 مگا بایت باشد و هر فرد تنها در یک رشته و با ارسال و ثبت  یک اثر می تواند شرکت کند.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی همچنین توضیح داد: افرادی که در مرحله کشوری مسابقات مدهامتان، سازمان اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش، بسیج، معاونت قرآن عترت و... طی سال های 96تا 98 رتبه های اول تا سوم، ممتاز، عالی و شایسته تقدیر کسب کرده اند، نمی توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

  

شیرازیان در خاتمه  اعلام کرد: نفرات برتر استان در هر رشته  به مرحله کشوری راه می یابند که شرایط و نحوه برگزاری این مرحله  متعاقبا اعلام می شود.

پایان/