زوج خیر تهرانی در قاب سه شنبه تکریم در بجنورد
زوج خير تهراني در قاب سه شنبه تکريم در بجنورد

زوج خیر تهرانی در قاب سه شنبه تکریم در بجنورد

زوج خير تهراني ميهمان استان خراسان شمالي در قالب طرح سه شنبه هاي تکريم به همت ستاد فهماي اين استان تقدير شدند.
شناسه خبر : 19691 تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۳۳

 

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ طرح ملی  سه شنبه های تکریم  با تقدیر زوج خیر تهرانی که مهمان استان خراسان شمالی هستند، در بجنورد برگزار شد.

 

ستاد فهمای خراسان شمالی با اهداء لوح تقدیر از تلاش های خیرخوانه و نیک اندیشانه  «زهرا ابراهیمی» و « ناصر سارمی مقدم»  زوج خیر تهرانی در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم قدردانی کرند.

 

این زوج نیکوکار تهرانی علاوه بر خراسان شمالی در استان های خراسان رضوی، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، گیلان و مازندران هم حضور یافته اند و با اهدای کمک های خود نه تنها دل مردمان آن خطه را شاد بلکه توشه ای هم برای آخرت خود ذخیره کرده اند.

 

گفتنی است، با تلاش  و همراهی موسسه قرآنی بصیرت و نیز کانون  فرهنگی هنری سید جمال الدین اسدآبادی شهر راز با حضور در خراسان شمالی و منطقه محروم راز و جرگلان، نیازمندی های این منطقه را در قالب، پوشاک، لوازم التحریر، لوازم منزل و بسته های غذایی به مبلغ ۲۶۳ میلیون و ۴۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان تأمین کردند.

 

یادآوری می شود؛  طرح ملی سه شنبه های تکریم را به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس طراحی و برنامه ریزی شده که شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و نیز الگوسازی برای جوانان و نوجوانان، در قالب تکریم چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی از اهداف برگزاری این طرح به همت کانون های مساجد نام برد.