برگزیدگان مسابقه کتابخوانی رسول مهربانی ها در بجنورد معرفی شدند
برگزيدگان مسابقه کتابخواني رسول مهرباني ها در بجنورد معرفي شدند

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی رسول مهربانی ها در بجنورد معرفی شدند

برگزيدگان مسابقه کتابخواني زندگي نامه رسول مهرباني، حضرت محمد(ص) و دو سلاله پاکش امام حسن م(ع) و امام رضا (ع) معرفي شدند.
شناسه خبر : 20060 تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «جلیل امانی»،  با اعلام این خبر گفت: این مسابقه کتابخوانی  با موضوع زندگی نامه  رسول مهربانی به همت فعالان فرهنگی و اهالی مسجد این روستا به صورت مجازی برگزار شد.

 

دبیرکارگروه روستای دوستدار کتاب ارکان  اسامی برندگان این مسابقه را که ویژه روستاهای بجنورد طراحی و اجرا شد، بدین شرح اعلام کرد: «زهرا گریوانی» از روستای گریوان به عنوان نفر اول برگزیده انتخاب و معرفی شد.

 

امانی، در ادامه ابراهیم گریوانی از روستای گریوان را به عنوان نفر دوم برگزیده این مسابقه اعلام کرد و گفت: «شیردلان» از روستای ارکان به عنوان نفر سوم برگزیده و «مجید عابدی» از روستای علیگل بجنورد  نیز به عنوان نفر چهارم اعلام شد.

 

گفتنی است، روستای ارکان پیش از این و در دو دوره متوالی جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران  توانست به عنوان روستای دوستدار کتاب در یک دوره و نیزدر دوره بعدی  به عنوان نامزد دریافت جایزه استمرار و برگزیده برگزیده ها، معرفی شود.