بیش از یک میلیارد تومان؛ سهم خیرین مسجد امام حسن مجتبی (ع) اسفراین در مقابله با کرونا
بيش از يک ميليارد تومان؛ سهم خيرين مسجد امام حسن مجتبي (ع) اسفراين در مقابله با کرونا
ستاد ارتباطات رسانه‌ای خراسان شمالی گزارش می دهد؛

بیش از یک میلیارد تومان؛ سهم خیرین مسجد امام حسن مجتبی (ع) اسفراین در مقابله با کرونا

جهادگران جوان مسجد امام حسن مجتبي(عليه السلام) اسفراين با محوريت کانون فرهنگي هنري و جمعيت امام حسني ها در اين مسجد توانستند با جلب مشارکت خيرين، مبلغ يک ميليارد و 923 ميليون تومان را براي مقابله با شيوع ويروس کرونا و رفع محروميت زدايي، جمع آوري کرده و در ميان خانواده نيازمند هزينه کنند.
شناسه خبر : 20392 تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۲۹

به  گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ «سعید شکوری»،  با اعلام این خبر گزارشی از فعالیت های انجام شده در این کانون ارائه کرد و گفت: با همکاری مجموعه های فرهنگی و مذهبی مسجد امام حسن مجتبی(علیه السلام) خیابان طالقانی از  ابتدای سال جاری و روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا تا کنون، بنا بر توصیه و خواست مقام معظم رهبری با تلاش جوانان مسجدی و فعال مبلغ یک میلیارد و 923 میلیون تومان از سوی خیرین جمع آوری و در قالب فعالیت های مختلف حمایتی از خانواده های نیازمند و خصوصا آسب دیده از کرونا برنامه ریزی و هزینه شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام) اسفراین گفت: از مبلغ اعلام شده، 900 میلیون تومان برای تهیه و توزیع بیش از 2هزار بسته غذایی دربین نیازمندان شهرستان های اسفراین و شیروان  و حومه هزینه شده است.

 

وی تهیه و توزیع داروی امام کاظم (علیه السلام) بین نیازمندان شهرستان اسفراین به ارزش 5میلیون تومان، چندین مرحله ضدعفونی بخش های مختلف بیمارستان، مراکز درمانی وسطح شهرستان اسفراین  به ارزش 10میلیون تومان و نیز توزیع بیش از 5هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان سطح شهرستان به ارزش 20میلیون تومان را در این باره افزود.

 

شکوری همچنین به دیگر برنامه ها و باقی مبلغ کلی اعلام شده نیز اشاره کرد و گفت: توزیع 150 عدد چادر مشکی با هدف  ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بین نیازمندان شهرستان به ارزش16میلیون تومان، ترمیم و ساخت 7 واحد مسکونی نیازمندان آبرومند شهرستان و حومه با هزینه  550میلیون تومان نیز انجام گرفت.

 

 وی در ادامه ذبح بیش از 20 رأس گوسفند و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان به  ارزش 110میلیون تومان را نیز اعلام کرد و اضافه کرد:  تهیه و توزیع وسایل ضروری برای زنان سرپرست خانوار از جمله وسایل سرمایشی و گرمایشی، یخچال، تلویزیون و... با مبلغ  152میلیون تومان نیز به همت  جوانان جهادگر و فرهنگی محقق شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام) اسفراین در تکمیل این خبر گفت: از مبلغ اعلام شده همچنین  تهیه 20مورد جهیزیه برای زوج های نیازمند به ارزش 150میلیون تومان و همچنین آب هویج طبیعی برای  کادر درمان و بیماران کرونایی بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسفراین به مبلغ10میلیون تومان نیز با همکاری ارکان مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام) صورت گرفت.

 

وی در پایان  با ابراز خرسندی از تلاش جوانان و اهالی مسجد  امام حسن مجتبی (علیه السلام) اسفراین در نشاندن لبخند بر لبان هموطنان و ترسیم همدلی، شماره کارت 5041721062599924 برای جمع آوری کمک های نقدی جمعیت امام حسنی های اسفراین را پس از این  اعلام کرد.

 

پایان/