نام کانون محبان الزهرا (س) اسفراین در میان اسامی کانون های برتر کشور
نام کانون محبان الزهرا (س) اسفراين در ميان اسامي کانون هاي برتر کشور
همچنان و در مدت سه هفته پیاپی؛

نام کانون محبان الزهرا (س) اسفراین در میان اسامی کانون های برتر کشور

نام کانون محبان الزهرا(سلام الله عليها) اسفراين در اجراي طرح رقابتي «ايران قوي»، در مدت سه هفته پياپي، در ميان اسامي  کانون هاي رابط برتر کشور قرار گرفت و اعلام شد.
شناسه خبر : 20398 تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان»  با اعلام این خبر گفت:  با اعلام اسامی 14 کانون برتر در شبکه رابطان طرح ملی «ایران قوی» از سوی معاونت ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور کانون محبان الزهرا (سلام الله علیها) اسفراین به عنوان یکی از کانون های برتر معرفی شد.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی اضافه کرد: «مرتضی طاهریان»، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد فهمای کشور  امروز 17 آذر ماه جاری در نشست مجازی آموزشی رابطان شبکه رابطین کانون های مساجد کشور اسامی 14 کانون مذکور در طی هفته گذشته  را اعلام، که کانون محبان الزهرا (س) اسفراین در میان  کانون های برتر قرار داشت.

 

شیرازیان در ادامه حمایت  کانونهای رابط از مبلغ 500 تا 800 هزار تومان را از موارد مورد تأکید در این جلسه مجازی اعلام کرد و گفت: این مبالغ پس از تأیید ستاد مساجد کشور به مرور به حساب کانون واریز  می شود.

 

وی همچنین بیمه مدیران کانون های رابط را نیز یکی از موضوعات مطرح شده در نشست مجازی عصر امروز اعلام کرد و افزود: این موضوع در دست پیگیری است و به زودی  اسامی کانون ها به صندوق حمایت از هنرمندان و نویسندگان و روزنامه نگاران وزارت ارشاد اسلامی ارسال و از آن طریق  مدیران این کانون ها  بیمه خواهند شد.

 

شیرازیان در ادامه به برنامه های آموزشی طرح ایران قوی در شهرستانهای استان اشاره کرد و گفت: دوره های مجازی و حضوری ویژه رابطین برگزار شده و نکات و راهکارهای ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد و نحوه امتیاز دهی به فعالیتها، به صورت فردی و جمعی توسط رابطان شبکه فهما آموزش داده می شود.

 

گفتنی است؛ کانون محبان  الزهرا (سلام الله علیها) اسفراین به مدیریت «غلامحسن امیری» از جوانان پر تلاش و فعالان فرهنگی استان با برنامه ریزی و همیاری فعالان این کانون، توانست در میان کانون های برتر استان خراسان شمالی در نخستین رویداد ملی فهما قرار بگیرد.

 

 

پایان/