سه واحد مسکونی ویژه خانواده های نیازمند در اسفراین آماده سکونت شد
سه واحد مسکوني ويژه خانواده هاي نيازمند در اسفراين آماده سکونت شد
به همت جهادگران مسجدی؛

سه واحد مسکونی ویژه خانواده های نیازمند در اسفراین آماده سکونت شد

مدير کانون منتظران ظهور مدرسه علميه حضرت وليعصر(عجل الله تعالي فرج الشريف) اسفراين از ساخت سه واحد مسکوني در مناطق محروم اين شهرستان به همت اهالي مسجد و طلاب عضو اين کانون خبر داد.
شناسه خبر : 20806 تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی، مدیر کانون «منتظران ظهور»  مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرج الشریف)  اسفراین در تشریح اقدامات انجام شده این کانون و با اعلام این خبر گفت: احداث سه واحد مسکونی از تابستان سال 98 آغاز شده است.

 

حجت الاسلام «علی ابراهیمی»،  افزود: این سه واحد در مناطق روستایی نوده بام، ولی آباد  و روستای قاسم آباد پی ریزی و ساخته شده است.

وی در توضیح بیشتر با عنوان اینکه  تمام اقدامات در این باره توسط طلاب جهادگر گروه جهادی ام ابیها (سلام الله علیها) و اعضای  کانون و مدرسه علمیه اعم از برنامه ریزی و کارهای یدی صورت گرفته، افزود: دو واحد مسکونی با زیربنای 60 مترمربع  در روستای نوده بام و نیز 25 متر مربع در روستای  ولی آباد تکمیل  و کلید آن به صاحبان واحد ها اعطا شده است.

حجت الاسلام ابراهیمی، همچنین در ادامه مطلب فوق اعلام کرد: این دو واحد  با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) اسفراین و کمک های خیرین  با هزینه 65 میلیون ساخته شده است.

 وی ادامه داد: یک باب منزل مسکونی در متراژ 75 متر مربع  نیز در روستای قاسم آباد اسفراین در حال احداث است که هم اکنون دیوار چینی آن با مبلغ 20 میلیون انجام گرفته که مراحل توکار با 40 میلیون برآورد هزینه در حال انجا است.

وی همچنین اعلام کرد: 140 طلبه در مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرج الشریف) مشغول به تحصیل و فعالیت های فرهنگی و اقدامات جهادگرانه هستند که از این 50 تن  به صورت مداوم از ابتدای سال در مقابله با شیوع کرونا و فعالیت های جهادی همکاری دارند.

 

مدیر کانون منتظران ظهور مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرج الشریف) اسفراین در بخشی دیگر از توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از شیوع کرونا  خبر داد و گفت: در این باره بیش از 500 بسته با مبلغ نزدیک به 130 میلیون تومان در میان سفره افراد نیازمند قرار گرفته است.

حجت الاسلام ابراهیمی چندین مرحله ضدعفونی بیمارستان ویژه درمان بیماران کرونایی، مجموعه  نگهداری معلولان ذهنی تکتم و امید اسفراین به مناسبت روز جهانی معلولین، و نیز ضدعفونی تمامی مساجد  روستایی شهرستان،  اجرای خیابانی گروه سرود « منتظران ظهور» این کانون به مناسبت های مختلف به ویژه در ایام دهه کرامت، اعزام مبلغ  و کاروان مداحی به مناطق عشایری شهرستان در ایام محرم و اربعین حسینی از جمله اقدامات انجام شده در این کانون نام برد.

وی همچنین غسل و کفن فوت شدگان کرونایی را نیز به اهم فعالیت های طلاب جهادگر این کانون افزود  و گفت: در این باره 4 تن از طلاب خواهر و 12 تن از طلاب برادر در این باره همکاری داشته و خدمت کردند.

پایان/