پویش «با کتاب، کرونا را شکست می دهیم» در خراسان شمالی
پويش «با کتاب، کرونا را شکست مي دهيم» در خراسان شمالي
به مناسبت میلاد عقیله اهل بیت (سلام الله علیه)؛

پویش «با کتاب، کرونا را شکست می دهیم» در خراسان شمالی

پويش رقابتي «با کتاب، کرونا را شکست مي دهيم» به مناسبت ميلاد حضرت زينب کبري (سلام الله عليه) و روز پرستار در خراسان شمالي اجرا مي شود.
شناسه خبر : 20855 تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۰۸

 

 

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛  «جلیل امانی»، دبیر کارگروه روستای دوستدار کتاب  ارکان  بجنورد  با اعلام این خبر گفت: این پویش در قالب مسابقه کتابخوانی برگزار می شود.

 

وی هدف از برگزاری این مسابقه باردیگر مورد توجه قرار دادن نکات پیشگیرانه در مقابل شیوع ویروس کرونا  و به نوعی قدردانی از زحمات و تلاش پرستاران اعلام کرد و گفت: سوالات این مسابقه کتابخوانی از کتاب «دغدغه های شایع کرونایی، پاسخ های کاربردی و روانشناسی» به قلم دکتر «احمد کرمی» و دکتر «فاطمه نادری»  طراحی شده است.

 

وی آخرین مهلت ارسال پاسخ سوالات را 28 آذر ماه 99 اعلام کرد و گفت: در این باره و برای دریافت  سوالات و فایل پی دی اف کتاب و نیز ارسال پاسخ های صحیح و شرکت در مسابقه  علاقمندان می توانند از طریق شماره 09158856367 در پیام رسان واتساپ و تلگرام در ارتباط باشند.

دبیر کارگروه روستای دوستدار کتاب  ارکان  بجنورد همچنین در بخشی دیگر به برگزاری مسابقه آنلاین کتابخوانی به مناسبت روز دانشجو و هفته پژوهش به همت فعالان فرهنگی و اهالی مسجد روستای ارکان اشاره کرد و گفت: این مسابقه از کتاب «سه دقیقه در قیامت» در شش بخش تقسیم شده از صفحات کتاب نام برده،  به صورت هفتگی از تاریخ 21 آذر ماه  آغاز شده و تا 26 دی ماه  ادامه خواهد داشت.

 

امانی همچنین اعلام کرد: در این باره نیز علاقمندان به شرکت در مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره 09158856367  در پیام رسان واتساپ و تلگرام در ارتباط باشند.

 

پایان/