قدردانی فعالان فهما از پرستاران اسفراینی
قدرداني فعالان فهما از پرستاران اسفرايني

قدردانی فعالان فهما از پرستاران اسفراینی

اعضا و رابطان کانون فرهنگي هنري محبان الزهرا (سلام الله عليها) اسفراين از پرستاران خدوم بيمارستان امام خميني (ره) اين شهرستان قدرداني کردند.
شناسه خبر : 21128 تاریخ انتشار : ۱ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۸:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ فعالان کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (سلام الله علیها) اسفراین  به مناسبت روز پرستار با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین، زحمات بی دریغ و تلاش های خالصانه مدافعان سلامت ارج نهادند.

 

« غلامحسن امیری»، مدیر کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (سلام الله علیها) اسفراین در این باره گفت: به پاس خدمات خالصانه و حیاتی پرستاران و همزمان با میلاد عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری (سلام الله علیه)  فعالان این کانون دبیمارستان درمان بیماران کرونایی در اسفراین حضور یافتند از پرستاران و پرسنل درمان این بیمارستان قدردانی کردند.

.

وی به اقدامات دیگر این کانون همزمان با روز پرستار و شب یلدا نیز اشاره کرد و از توزیع 200 سبد میوه یلدایی در میان خانواده های نیازمند اسفراین، خبر داد و افزود: این بسته ها 5 کیلویی و شامل سیب و پرتقال و انار ویژه شب یلدا تدارک دیده و توزیع شد.

 

امیری همچنین تلاش  این کانون برای گرمابخشی به روزهای زمستانی خانواده های نیازمند را نیز اعلام کرد و گفت:  با صدور فراخوان در سعی داریم تا با تهیه البسه گرم و لوازم گرمایشی  همراه نیازمندان باشیم.

 

 وی در این باره شماره 09019226747 را جهت اعلام کمک خیرین برای اهداء لوازم و البسه ویژه ایام زمستان، اعلام کرد.