مسابقه مجازی دعای صحیفه سجادیه در خراسان شمالی برگزار می شود
مسابقه مجازي دعاي صحيفه سجاديه در خراسان شمالي برگزار مي شود
جمعه 5 دی ماه؛

مسابقه مجازی دعای صحیفه سجادیه در خراسان شمالی برگزار می شود

شيرازيان از برگزاري مسابقه مجازي صحيفه سجاديه در اين استان خبر داد.
شناسه خبر : 21269 تاریخ انتشار : ۳ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛  شیرازیان  با اعلام این خبر گفت: این مسابقه از ادعیه  24 و 25 صحیفه سجادیه  ترجمه استاد انصاریان، که شامل دعاهای امام سجاد (علیه السلام) برای والدین است، برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با عنوان اینکه  بنیاد صحیفه سجادیه، طراح این مسابقه است، افزود: برای این آزمون 30 سوال چهارگزینه ای طراحی شده که  علاقمندان برای ثبت نام می توانند  و کسب اطلاعات بیشتر به سایت یاوران نماز بابل  به آدرس اینترنتیwww.yavaranbabol.ir  و نیز از طریق پیام رسان های سروش، ایتا و تلگرام  به آدرس@yavaranbabol  مراجعه کنند.

وی زمان برگزاری  آزمون را جمعه 5 دی ماه جاری  اعلام کرد  و توضیح داد: این مسابقه ساعت 11 صبح برگزار به صورت مجازی و از طریق سایت اعلام شده برگزار می شود.

 

شیرازیان همچنین به برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات  قرآنی مدهامتان به صورت مجازی اشاره کرد و گفت: این مسابقات امسال در دو رده سنی 7 تا 16 سال  و 16 تا 30 سال در 10 رشته  برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این مسابقه لازم است به سایت بچه های مسجد  به آدرس www.bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 

وی در تکمیل مطلب فوق همچنین  قرائت نماز، اذان، قرائت ترتیل،  مکبّری،  نقاشی آیات،  قرائت تقلیدی،  قرائت تحقیق،  قرائت ترتیل (تلاوت نور)، حفظ کل، حفظ جزء 30  را از رشته های این مسابقه نام برد.