طرح ملی «ایران قوی» با حضور مدیران ستاد فهمای خراسان شمالی در اسفراین تبیین شد
طرح ملي «ايران قوي» با حضور مديران ستاد فهماي خراسان شمالي در اسفراين تبيين شد

طرح ملی «ایران قوی» با حضور مدیران ستاد فهمای خراسان شمالی در اسفراین تبیین شد

نشست هم انديشي ايران قوي با هدف تقويت شبکه رابطان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان اسفراين با حضور مدير ستاد فهماي خراسان شمالي برگزار شد.
شناسه خبر : 21395 تاریخ انتشار : ۷ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در این جلسه که در محل کانون محبان الزهرا (سلام الله علیها) اسفراین برگزار شد، طرح ایران قوی، را زمینه ایجاد مشارکت و نقش آفرینی کانون ها  با رقابت سالم در تولید و اشتراک محتوا معرفی کرد.

 

وی پایان مهلت اجرای این طرح و ثبت فعالیت کانون ها در سامانه بچه های مسجد را همزمان با میلاد حضرت زهرا (سلام الله علیها) عنوان کرد و افزود: در این استان نیز همراه  با دیگر استان های کشور  در تلاشیم تا فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد ثبت و کانون ها بتوانند امتیازات مربوط را کسب کنند.

شیرازیان  در تکمیل مطالب فوق اضافه کرد:  بر اساس فراخوان و آیین نامه، این طرح در قالب 3 شبستان‌ فرهنگ، هنر و نوآوری  و 12 رواق زیرمجموعه فرهنگی و هنری طراحی شده است.

 

شیرازیان در ادامه مطلب فوق  با عنوان اینکه  هم اکنون  آموزش کانون ها در شهرستان های مختلف برای حضور فعال در این طرح آغاز شده، افزود:  این آموزش ها به صورت مجازی و نیز حقیقی با حضور محدود افراد و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

 

گفتنی است، در این جلسه باردیگر بخش های مختلف سایت بچه های مسجد، و طرح ملی ایران قوی و شبستان ها و رواق های زیرمجموعه و نحوه ارتباط گیری و معرفی به کانونها، به رابطان حاضر توسط کارشناسان استانی آموزش داده شد.

پایان/