اقامه عزای فاطمی در کانون های مساجد خراسان شمالی
اقامه عزاي فاطمي در کانون هاي مساجد خراسان شمالي

اقامه عزای فاطمی در کانون های مساجد خراسان شمالی

مدير ستاد فهماي خراسان شمالي از آغاز عزاداري هاي ايام شهادت ام الائمه، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله عليها) در کانون هاي مساجد اين استان خبر داد.
شناسه خبر : 21403 تاریخ انتشار : ۷ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۷:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی  با اعلام برنامه های عزاداری ایام فاطمیه اول گفت: مراسم عزاداری ایام شهادت بزرگ بانوی دوعالم، حضرت صدیقه کبری(سلام الله علیها)، مرثیه سرایی و نوحه خوانی به صورت مجازی  برگزار می شود.

 

شیرازیان، همچنین از برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری به صورت مجازی  از جمله مسابقات نقاشی و کتابخوانی خبر داد و  اعلام کرد: برنامه های ویژه این ایام در قالب پوستر ها و فراخوان های طراحی شده در کانال ها و گروه های مجازی  کانون ها در پیام رسان های اجتماعی اطلاع رسانی شده است.

 

وی تهیه بسته های معیشتی از جمله بسته های لوازم التحریر، اقلام خوراکی و خوار و بار، طبخ غذای گرم و توزیع در بین خانواده های نیازمند را به  اهم اقدامات در این باره افزود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی همچنین ادامه داد: سیاهپوش کردن فضای مساجد، تولید محتوای تبلیغی در فضای مجازی و حضور مداح و سخنران به صورت مجازی و حقیقی در دیگر برنامه ها در این ایام می توان نام برد.

شیرازیان، در بخشی دیگر به اجرای طرح ملی ایران قوی و فعالیت ها و اقدامات آموزشی و توجیهی کانون ها در این باره نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مهلت ثبت فعالیت های کانون ها در این خصوص تا 15 بهمن ماه، سالروز میلاد حضرت زهرا (سلام الله علیها) است، در این باره لازم است تلاش بیشتری انجام گیرد.

 

وی برگزاری نشست های توجیهی مجازی و حقیقی با رابطان شبکه رابطین شهرستان های مختلف استان  را مورد توجه قرار داد.

پایان/