بازدید نماینده ستاد فهمای کشور از کانون بصیرت بجنورد
بازديد نماينده ستاد فهماي کشور از کانون بصيرت بجنورد

بازدید نماینده ستاد فهمای کشور از کانون بصیرت بجنورد

مديرکل برنامه ريزي و ارزيابي عملکرد ستاد فهماي کشور با حضور در کانون فرهنگي هنري بصيرت بجنورد از فعاليت هاي فرهنگي و کتابخانه اي اين کانون بازديد کرد.
شناسه خبر : 21520 تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۳:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ مدیرکل برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد ستاد فهمای کشور امروز و به مناسبت 9 دی، روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور در کانون فرهنگی هنری بصیرت بجنورد مرکز استان خراسان شمالی از فعالیت های فرهنگی و کتابخانه ای این کانون بازدید کرد.

 

«حمیدرضا بنی اسدی» در این بازدید با حضور در بخش های مختلف  کانون بصیرت مسجد امام خمینی (ره) بجنورد از جمله کتابخانه از نزدیک در جریان فعالیت های این کانون قرار گرفت.

 

وی ضمن بررسی ظرفیت های فرهنگی هنری این کانون،  از بازخوردهای و نتایج ارزنده  این برنامه ها به طور مثال؛ قبولی دانش آموزان در کنکور سراسری با بهره مندی از فضای مطالعه و برنامه های پیش بینی شده در این باره به ویژه برای داوطلبان کنکور ابراز خرسندی کرد.

 

گفتنی است، مدیرکل برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در سفری یک روزه با هدف تشریح ابعاد طرح ملی ایران قوی و برنامه های آن به استان خراسان شمالی سفر کرد.

پایان/