حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از شبکه رابطان فهما
حمايت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان شمالي از شبکه رابطان فهما
با هدف تقویت «ایران قوی»؛

حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از شبکه رابطان فهما

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان شمالي در راستاي تقويت طرح ملي ايران قوي و ارتقاء فعاليت هاي فرهنگي کانون هاي مساجد اين استان، بفعاليت هاي شبکه رابطين فهما را مورد حمايت قرار داد.
شناسه خبر : 21895 تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ «حسین فرخنده»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی پیش از ظهر  امروز، دوشنبه 15 دی ماه جاری با حضور در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی و برگزاری نشستی صمیمانه ضمن توصیه هایی برای ارتقاء فعالیت های این کانون ها  به ویزه اجرای شایسته طرح ایران قوی، از فعالیت شبکه رابطین کانونها در شهرستان های مختلف اعلام حمایت کرد.

 

وی  درابتدا و در  این باره مبلغ 50 میلیون ریال برای حمایت ازفعالیت های شبکه  رابطین  اختصاص داد.

 

فرخنده در این نشست که معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز حضور داشت، ضمن تاکید بر ارتقاء فعالیت های هنری در کانون های مساجد نقاط مختلف استان، تقویت گروه های سرود را مورد توجه قرار داد و در این باره مبلغ 5 میلیون ریال برای حمایت از هر گروه سرود در کانون های مساجد شهرستان ها  اختصاص داد.

 

وی همچنین ضمن یادآوری اهمیت انعقاد تفاهم نامه همکاری ستاد فهمای خراسان شمالی با استانداری، که در حال حاضر تایید و درآستانه  امضاء طرفین قرار دارد، خواست تا این موضوع پی گیری و مقدمات برگزاری جلسه امضاء تفاهم نامه انجام شود.

«هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی نیز در ادامه ضمن قدردانی از حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت های کانون های مساجد، فعالیت 19 رابط در شبکه رابطان کانون های استان را اعلام کرد و گفت: این رابطان ر شهرستانهای استان فعالیت های محوله از جمله تبیین طرح ایران قوی را برعهده دارند.

پایان/