بازدید سرزده مدیر کل ارشاد خراسان شمالی از کتابخانه شهید محمدی بجنورد
بازديد سرزده مدير کل ارشاد خراسان شمالي از کتابخانه شهيد محمدي بجنورد

بازدید سرزده مدیر کل ارشاد خراسان شمالی از کتابخانه شهید محمدی بجنورد

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان شمالي پيش از ظهر امروز با حضور در محل کتابخانه و خانه مطالعاتي شهيد «سيد مرتضي محمدي» از فعاليت هاي اين کتابخانه بازديد کرد.
شناسه خبر : 21896 تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «حسین فرخنده»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی پیش از ظهر امروز دوشنبه 15 دی ماه جاری به طور سر زده با حضور در محل کتابخانه و خانه مطالعاتی شهید «سید مرتضی محمدی» بجنورد از فعالیت های این کتابخانه، نحوه فعالیت سالن مطالعه و منابع کتابخانه ای آن بازدید کرد.

 

وی بخش های مخزن کتابخانه و نیز خانه مطالعاتی این کتابخانه  را مورد بازدید قرار داد  و در جریان فعالیت های این کتابخانه  بخصوص در شرایط محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا  و رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور محدود افراد و مراجعین قرار گرفت.

 

«هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد  خراسان شمالی نیزضمن گزارشی از ثبت بیش از 2 هزار عنوان کتاب در این کتابخانه خبر داد و گفت: این کتابخانه  با همکاری کانون مرصاد مسجد حاج صفایی  بجنورد با هدف  ساماندهی کتابخانه های کانون های مساجد استان در محل ستاد فهمای استان راه اندازی شد.

 

وی اضافه کرد: ثبت فعالیت های کتابخانه ای و طراحی اپلیکیشن بوستان کتاب که مرحله اول آن رونمایی شد و نیز توزیع کتاب بین کتابخانههای کانون های مساجد استان از جمله اقداماتی است که تا کنون  توسط فعالان این کتابخانه برای ساماندهی فعالیت های کتابخانه ای مساجد استان، برنامه ریزی و انجام شده است.

 

شیرازیان همچنین راه اندازی خانه مطالعاتی  و حضور داوطلبان آزمون کنکور سراسری را نیز اعلام کردو افزود: در سال جاری از بین 8 مراجعی که به طور مستمر در این کتابخانه آماده آزمون کنکور سراسری می شدند شاهد پذیرفته شدن مراجعین کتابخانه در رشته پزشکی، دبیری و همینطور ارشد دانشگاه تهران بودیم.