راه‌اندازی پویش مسابقه بزرگ #راز_سلیمانی در خراسان شمالی
راه‌اندازي پويش مسابقه بزرگ #راز_سليماني در خراسان شمالي

راه‌اندازی پویش مسابقه بزرگ #راز_سلیمانی در خراسان شمالی

مدير کانون فرهنگي هنري علامه اميني (ره) بجنورد از برگزاري مسابقه بزرگ کتابخواني در قالب پويش #راز_سليماني در استان خراسان شمالي خبر داد.
شناسه خبر : 21898 تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛  «اصغر لنگری» مدیر کانون فرهنگی هنری علامه امینی (ره) مسجد قدس کوی صادقیه بجنورد با اعلام این خبر گفت: این پویش بزرگ کتابخوانی و برگزاری مسابقه ، به صورت سراسری  از 9 دی ماه  آغاز  و تا 22 بهمن ماه سال جاری ادامه دارد.

 

وی اضافه کرد: این مسابقه بزرگ به مناسبت نخستین سالگرد شهادت  سردار دلها، شهید سپهبد قاسم سلیمانی، طراحی و اجرا می شود.

 

وی افزود: کتاب ارزشمند «مکتب سلیمانی»  که از سوی گروه محتوایی مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی و به همت موسسه خدمات مشاوره ای و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی  به رشته تحریر درآمده، محور این پویش است.

 

وی همچنین اعلام کرد: علاقمندان به شرکت در این پویش و مسابقه می توانند  کتاب مذکور را با مراجعه به ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان واقع در مابین میدان کارگر و شهید کوچه شهید محمدی (اوقاف) و یا دبیرخانه کانون خدمت رضوی واقع در خیابان مصلی بجنورد تهیه کنند.

 

لنگری همچنین در ادامه مطالب فوق گفت: این کتاب با 30 درصد تخفیف عرضه می شود و در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

گفتنی است، داوطلبان شرکت در این مسابقه  برای کسب اطلاعات بیشتر  می توانند با شماره های ۰۹۳۸۶۵۵۹۵۶۹ و ۰۹۳۷۰۴۷۵۲۵۱ تماس بگیرند.