شورای هم اندیشی کانون صاحب الزمان (عج) بجنورد تشکیل شد
شوراي هم انديشي کانون صاحب الزمان (عج) بجنورد تشکيل شد
با حضور مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی؛

شورای هم اندیشی کانون صاحب الزمان (عج) بجنورد تشکیل شد

جلسه شوراي هم انديشي با هدف تقويت فعاليت هاي کانون فرهنگي هنري صاحب الزمان (عجل الله فرج الشريف) منطقه ويلاشهر بجنورد و نيز تبيين «ايران قوي» برگزار شد.
شناسه خبر : 21926 تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی، جلسه شورای هم اندیشی با هدف تقویت فعالیت های کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عجل الله فرج الشریف) منطقه ویلاشهر بجنورد برگزار شد.

 

«هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در این نشست که به طور صمیمانه با حضور هیئت امناء و ارکان مسجد برگزار شد، به  فعالیت های چشمگیر این کانون به ویژه تشکیل گروه های سرود و اجراهای زنده در برنامه های مختلف استانی و حضور در شبکه تلویزیونی اشاره کرد و آن را مرهون تلاش های مدیر کانون دانست.

 

وی تعامل و هم اندیشی بین ارکان مسجد را عنصر ارزشمند در اجرای برنامه های تأثیرگذار در مساجد عنوان کرد و گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب در جمع طلاب و روحانیون خراسان شمالی  توصیه کردند فعالیت های کانون فرهنگی هنری مسجد  با همکاری پایگاه بسیج و هدایت امام جماعت پر رونق می شود.

 

شیرازیان، افزود:  بسیج و کانون مسجد را دو بال مشترک و همراه، چه فکری و چه اجرایی امام جماعت مسجد در فعالیت های مسجد عنوان کرد و خواست تا فعالیت های انجام شده در سامانه بچه های مسجد ثبت شود.

 

 حجت الاسلام قوی بنیه، امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) نیز در ادامه این نشست  ضمن اعلام همکاری بیشتر خواستار حمایت بیشتر از فعالیت های فرهنگی این کانون شد.

 

گفتنی است، در این نشست مسایل و مشکلات مربوط به فعالیت ها و راهکارهای تعامل و مشارکت بیشتر در این مسجد توسط هیئت امنا  و فرمانده پایگاه بسیج و مدیر کانون فرهنگی هنری این مسجد ارائه شد.

 

پایان/