آغاز مسابقه ملی کتاب‌خوانی «روایت» در خراسان شمالی
آغاز مسابقه ملي کتاب‌خواني «روايت» در خراسان شمالي
با برگزاری مراسم افتتاحیه؛

آغاز مسابقه ملی کتاب‌خوانی «روایت» در خراسان شمالی

مراسم افتتاحيه مسابقه ملي کتابخواني «روايت» در خراسان شمالي با حضور تني چند از مسئولان فرهنگي استان به همت جوانان مسجدي قرارگاه سنگر کتاب برگزار شد.
شناسه خبر : 21928 تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۵۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛  مسابقه ملی کتابخوانی «روایت» در خراسان شمالی با برگزاری مراسم افتتاحیه و با حضور مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، مدیر حوزه امام صادق (علیه السلام بجنورد و مسئول قرارگاه صاحب امر(عج) و نیز مسئول مؤسسه نهج‌البلاغه استان و به طور رسمی آغاز شد.

 

«امید باغچقی»، مسئول قرارگاه سنگر کتاب در این باره گفت: باتوجه به این قرارگاه، بهمن سال 98  فعالیت فرهنگی خود را در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی آغاز کرد، هم اکنون و پس گذشت یکسال از فعالیت  این قرارگاه، مسابقه مذکور در سطح ملی طراحی شد.

وی کتاب روایت را شامل  روایت های «غاده جابر»، همسر شهید دکتر «مصطفی چمران» از پبچ و خم های زندگی آن شهید والا مقام معرفی کرد.

 

وی بازه زمانی برگزاری این مسابقه  را 15 دی ماه تا 8 بهمن ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند به پیج های اینستاگرامی سنگر کتاب‌ با آدرس   @sangare_ketabو فروشگاه مجازی چاپارکتاب به آدرس @chaparketab مراجعه کنند.

 

در این مراسم ضمن تقدیر از مادر شهید «امیر امیری»، از شهدای هشت سال دفاع مقدس، با حضور وی در کنار مسئولان مدعو از  پوستر این مسابقه نیز رونمایی شد.

 

مادرشهید «امیر امیری»، ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این برنامه فرهنگی، نخستین سالگرد شهادت شهید والامقام سپهبد «قاسم سلیمانی» را تسلیت گفت و توصیه کرد: با شور و انگیزه بالا و برای رضای خدا و در راه او کارکنید و سعی شود در حوزه کتاب‌هایی شهید سلیمانی نقشه پررنگی داشته باشید  چرا که هر چه کار فرهنگی در راستای تبیین شخصیت آن شهید بزرگوار انجام شود، باز هم کم هست.


گفتنی است؛ در برگزاری این مسابقه انتشارات روایت فتح وروابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت جوادالائمه( ع) استان نیز با جوانان مسجدی قرارگاه سنگر کتاب مشارکت دارند.

 

پایان/