رونق «ایران قوی» با تقویت همدلی و توجیه رابطان کانون های شهری بجنورد
رونق «ايران قوي» با تقويت همدلي و توجيه رابطان کانون هاي شهري بجنورد

رونق «ایران قوی» با تقویت همدلی و توجیه رابطان کانون های شهری بجنورد

نشست هم انديشي و توجيهي ويژه رابطان کانون هاي شهري بجنورد با هدف بهره مندي از فعاليت مشارکتي و همدلانه کانون ها در اجراي طرح ملي «ايران قوي» برگزار شد.
شناسه خبر : 22269 تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ نحوه تعامل هر چه بیشتر کانون های رابط مساجد شهری بجنورد، در نشستی توجیهی با حضور کارشناس مسئول فرهنگی و هنری ستاد فهمای خراسان شمالی برای تنی چند از مدیران کانون های رابط تشریح شد.

 

بر این اساس همچنین باردیگر ثبت فعالیت ها در دومین رویداد ملی فهما که با عنوان «ایران قوی» برگزار می شود، به رابطین و نمایندگان دو کانون رابط شهر بجنورد که شامل فرهنگی هنری رمضان مسجد امام حسین (علیه السلام) و نیز کانون پنج تن آل عباء آموزش داده شد.

 

این آموزش ها علاوه بر معرفی و نحوه ثبت فعالیت ها در سایت بچه های مسجد  شامل ثبت اعضاء، نحوه عضو گیری در کانون و نیز خدمات و عناوین آموزشی و جشنواره ها  و  12 رواق فرهنگی هنری و کارآفرینی و نوآوری، روش های تعامل با مدیران و ضرورت کار تشکیلاتی نیز در بر داشت.

 

همچنین مسابقات فرهنگی هنری و شرکت در دوره های آموزشی ثبت شده در سامانه بچه های مسجد  و میزان دریافت امتیاز و بهره مندی از خدمات در نظرگرفته برای اعضای کانون ها و نیز نحوه معرفی آن در کانون های زیرمجموعه نیز در این جلسه به صورت مجزا معرفی شد.

 

لازم به ذکر است کانون فرهنگی هنری رمضان بجنورد  رابط اصلی کانون های مساجد شهر بجنورد و کانون فرهنگی هنری پنج تن آل عبا و نیز کانون امام هادی (علیه السلام)  دو کانون رابط کانون های شهری بجنورد را تشکیل می دهند.

 

یادآوری می شود، استان خراسان شمالی در نخستین رویداد ملی فهما در سال 98،  به همت و تلاش کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان، توانست در میان استان های برتر فهما در شاخص رسانه و فضای مجازی قرار بگیرد.

پایان/