همت کانون ثارالله بجنورد؛ از تهیه جهیزیه نوعروسان تا توزیع غذای گرم بین نیازمندان
همت کانون ثارالله بجنورد؛ از تهيه جهيزيه نوعروسان تا توزيع غذاي گرم بين نيازمندان

همت کانون ثارالله بجنورد؛ از تهیه جهیزیه نوعروسان تا توزیع غذای گرم بین نیازمندان

مدير کانون فرهنگي هنري ثارالله مسجد امام حسين (عليه السلام) بجنورد به برنامه ها و فعاليت هاي اخير اين کانون اشاره کرد و تهيه جهيزيه براي نوعروسان و دستگيري از خانواده هاي نيازمند را در اين باره اعلام کرد.
شناسه خبر : 22300 تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛  «حسین شکری»، مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله  مسجد امام حسین (علیه السلام) بجنورد در این باره گفت: خیریه  امام حسین (علیه السلام) به همت فعالین کانون و اهالی مسجد راه اندازی شد که طی آن با شناسایی خانواده های نیازمند تلاش کردیم تا گام های سازنده ای در رفع محرومیت محله و بخشی از شهر بجنورد بر داریم.

 

وی به تهیه جهیزیه برای نوعروسان اشاره کرد و گفت: در ایام اخیر با کمک خیرین اقلامی همچون اجاق گاز، وسایل گرمایشی، پتو، بخاری، ظروف آشپزخانه و پذیرایی، رختخواب و همچنین پنکه به مبلغ 10 میلیون تومان تهیه و اهدا شد.

وی همچنین اضافه کرد:  تهیه بسته های معیشتی خوار و بار شامل 20 کیسه  برنج، گوشت گوسفندی، حبوبات و ماکارونی به ارزش 8 میلیون 500 هزار تومان بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

شکری همچنین طبخ و توزیع 200 پرس غذای گرم همزمان با نخستین سالروز شهادت شهید والامقام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی  را نیز اعلام کردو افزود: در این باره مبلغ 3 میلوین 500 هزار تومن توسط خیرین و نمازگزاران جمع آوری و هزینه شد.

وی همچنین از تهیه و توزیع بسته های همدلی ویژه شب یلدا نیز خبر داد و در توضیح بیشتر گفت: در این باره مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان، میوه خریداری و بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

پایان/