روز شمار ایران قوی؛ مهلت 30 روزه ثبت فعالیت‌ها در سامانه بچه‌های مسجد
روز شمار ايران قوي؛ مهلت 30 روزه ثبت فعاليت‌ها در سامانه بچه‌هاي مسجد

روز شمار ایران قوی؛ مهلت 30 روزه ثبت فعالیت‌ها در سامانه بچه‌های مسجد

شيرازيان، با اشاره به مهلت 30 روزه اتمام طرح رقابتي «ايران قوي» و ثبت فعاليت هاي کانون هاي مساجد در سامانه بچه هاي مسجد، شهرستان مانه و سملقان را در ميان شهرستان هاي ديگر اين استان پيشتاز اعلام کرد.
شناسه خبر : 22306 تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان»، با عنوان اینکه 30 روز تمام، به پایان ارزیابی رقابت های طرح ملی فهما زمان باقیست، گفت: گستره و مخاطبین این  طرح را کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور عنوان که در این استان نیز همراه  با دیگر استان های کشور  در تلاشیم تا فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد ثبت  و کانون ها بتوانند امتیازات مربوط را کسب کنند.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی خبر داد: هم اکنون و بر اساس آخرین آمار اعلام شده  تا تاریخ 20 دی ماه  جاری، از حیث مشارکت در طرح ملی «ایران قوی»  کانون های شهرستان مانه و سملقان پیشتاز هستند.

 

وی همچنین اعلام کرد: شهرستان های گرمه و پس از آن اسفراین به ترتیب در رده دوم و سوم جدول آماری بخش های مختلف مشارکت های طرح رقابتی  «ایران قوی» جای گرفته اند.

 

شیرازیان، در ادامه با عنوان اینکه امسال در دومین رویداد ملی فهما که در قالب طرح ایران قوی در حال برگزاری است، ارزیابی ها متفاوت است نسبت به سال گذشته، اعلام کرد: سنجش ها علاوه بر امتیازات کانون ها و معرفی کانون های برتر به صورت انتخاب شبکه رابطان برتر، شهرستان برتر و استان و نیز منطقه برتر خواهد بود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی  با مورد توجه قرار دادن  اهمیت فعالیت رابطان کانون های مساجد و نیز انتخاب رابط برتر متذکر شد: سنجش  کانون های رابط پس از این  به صورت گروهی و با کانون های هم گروه خود ارزیابی و انتخاب می شوند.

وی همچنین در تکمیل این نکته  گفت: درست است کانون های برتر فهما نیز انتخاب و معرفی می شوند  اما امتیاز گروه و فعالیت شبکه مدنظر است.

وی شناسایی و توانمند سازی استعداد های فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، جریان سازی گفتمان ایران قوی و ترویج روحیّه، امید و تلاش و نیز حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در فضای مجازی از اهداف  قابل توجه طرح ایران قوی نام برد.

 

شیرازیان آخرین مهلت ثبت فعالیت ها و شرکت در ارزیابی طرح ایران قوی را 22 بهمن ماه  سال جاری اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه مشارکت در این طرح و ثبت فعالیت ها و صدور مجوز الکترونیکی برای کانون، در نوع حمایت از کانون ها موثر است، فعالان کانون ها با تلاش بیشتری در این عرصه ورود پیدا کنند.

 

وی در ادامه مطلب فوق  با عنوان اینکه  هم اکنون  آموزش کانون ها در شهرستان های مختلف برای حضور فعال در این طرح در حال  انجام است، افزود:  این آموزش ها به صورت مجازی و نیز حقیقی با حضور محدود افراد و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.