«ایران قوی» در خراسان شمالی با شبکه رابطان کانون های مساجد قدرت بیشتری گرفته است
«ايران قوي» در خراسان شمالي با شبکه رابطان کانون هاي مساجد قدرت بيشتري گرفته است
روز شمار ایران قوی؛

«ایران قوی» در خراسان شمالی با شبکه رابطان کانون های مساجد قدرت بیشتری گرفته است

شبکه رابطان کانون هاي مساجد خراسان شمالي با فعاليت چشمگير کانون هاي رابط در نقاط مختلف شهري و روستايي با هدف تبيين طرح ملي «ايران قوي» قوت گرفته است.
شناسه خبر : 22760 تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۸:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد فهما مساجد خراسان شمالی با اشاره به اهمیت فعالیت و تلاش های کانون های رابط در نقاط مختلف شهری و روستایی  استان گفت: 17 رابط از میان کانون های فرهنگی هنری استان انتخاب و در شبکه رابطان با تعیین زیرمجموعه ای از کانون ها در تبیین و اجرای صحیح طرح «ایران قوی» تلاش می کنند.

 

وی با معرفی کانون های رابط گفت: کانون «امام رضا(علیه السلام)» گرمه رابط کانون های شهری و روستایی این شهرستان، کانون فرهنگی هنری «امام محمد باقر(علیه السلام)» و کانون «رأفت» شوقان رابط کانون های شهرستان جاجرم، کانون فرهنگی هنری «امام موسی کاظم (علیه السلام)» و کانون «آقا نجفی قوچانی» رابط کانون های شهرستان فاروج و نیز کانون «شهدای شهرک ولیعصر (عجل الله تعالی فرج الشریف)» و کانون «امام سجاد (علیه السلام)» رابط کانون های شهرستان شیروان هستند.

 

شیرازیان به شبکه رابطین شهرستان اسفراین نیز اشاره کرد و گفت: دو کانون فرهنگی هنری «امام حسن مجتبی (علیه السلام)» و کانون «محبان الزهرا (سلام الله علیها)» در این شهرستان کانون ها را برای مشارکت بیشتر در فعالیت های مسجدی و ثبت اقدامات خود در سامانه بچه های مسجد هدایت می کنند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه شش رابط در شهرستان بجنورد شبکه رابطین کانون های مساجد این شهرستان  را تشکیل می دهند، توضیح داد: سه کانون شهید «همت»، «طریق النور» و «مهدویت» رابط کانون های مساجد روستایی و سه کانون  «پنج تن آل عباء»، «رمضان» و «امام هادی (علیه السلام)» نیز همراهی و هدایتگری کانون های شهری در شهرستان بجنورد را برعهده دارند.

شیرازیان همچنین کانون روستایی  «شفا» و کانون شهری «قدس»  نیز دو کانون رابط شبکه رابطین شهرستان راز و جرگلان معرفی کرد.

 

شیرازیان ضمن تاکید بر آموزش رابطان همچنین گفت: جلسات آموزشی به صورت وبینار و مجازی و نیز نشست های حضوری برای رابطان  برگزار شده است و در آن نکات محوری و اثرگذار سایت بچه های مسجد و اجرای بهتر طرح ملی «ایران قوی» آموزش داده عنوان شد.

 

وی ضمن تاکید بر عملکرد پرتلاش کانون های رابط اعلام کرد: کانون محبان الزهرا (سلام الله علیها) در ارزیابی امتیاز کانون های مساجد کشور و ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد و اجرای طرح ایران قوی،  سه هفته پیاپی در صدر کانون های برتر کشور قرار گرفت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی پایان مهلت ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد را 22 بهمن ماه سال جاری عنوان کرد و گفت:  کانون ها در تلاشند تا با ثبت فعالیت ها و دریافت مجوز الکترونیک، در سامانه بچه های مسجد بتوانند امتیاز قابل توجهی دریافت کنند.

 

پایان/