اعلام حمایت فرماندار اسفراین از فعالیت های کانون های مساجد این شهرستان
اعلام حمايت فرماندار اسفراين از فعاليت هاي کانون هاي مساجد اين شهرستان
روز شمار ایران قوی؛

اعلام حمایت فرماندار اسفراین از فعالیت های کانون های مساجد این شهرستان

فرماندار اسفراين با اعلام حمايت از فعاليت هاي کانون هاي مساجد اين شهرستان اعلام کرد: در سال جديد و در بحث توزيع اعتبارات، بودجه ويژه اي براي کانون ها در نظر گرفته مي شود.
شناسه خبر : 22976 تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۹:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ «طاهر رستمی»، فرماندار اسفراین  در نشست هم اندیشی با مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی که با هدف تبیین طرح ملی «ایران قوی» و توسعه فعالیت های کانون های مساجد این شهرستان برگزار شد، فعالیت های کانون های مساجد را ارزنده و تاثیرگذار و ظرفیتی فرهنگی دانست.

 

وی ضمن بررسی فعالیت های فرهنگی و قدردانی از فعالان کانون های مساجد شهرستان اسفراین در مناسبت های مختلف، به فعالیت ارکان مسجد اشاره کرد و گفت: لازم است با همراهی و همبستگی این فعالیت ها رونق داده شود تا به دور از موازی کاری برنامه های ارزشمندی اجرا شود.

رستمی ضمن تاکید بر وجود ظرفیت های فرهنگی بالا برای  تاسیس کانون های مساجد بیشتر در نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان اسفراین، اعلام کرد: در سال پیش رو اعتبار ویژه ای برای حمایت از کانون های مساجد در نظر گرفته می شود.

«هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی نیز ضمن برشمردن ابعاد مختلف اقدامات کانون های فرهنگی هنری مساجد و ارتقاء جایگاه مساجد  اهالی آن، با فعالیت در فضای مجازی و گستره سایت بچه های مساجد را اثرگذار دانست.

وی به اجرای طرح ملی «ایران قوی» و ارزیابی اقدامات کانون ها اشاره کرد و  گفت: در این باره فعالیت  در قالب سه شبستان و 12 رواق با تعریف 48 برنامه محوری در گروه ها و رشته های مختلف برای هر گروه سنی به ویژه نوجوانان و جوانان تعریف شده و فعالان مسجد می توانند برنامه های خود را در این سامانه بارگذاری کنند.

وی همچنین با پیشنهاد بهره مندی از فضای سامانه شاد و ایجاد ارتباط بیشتر فعالان مساجد با دانش آموزان و اجرای برنامه های فرهنگی خواست تا زمینه این تعامل از سوی فرمانداری فراهم شود.

فرماندار اسفراین ضمن آشنایی با سامانه بچه های مسجد از پیشنهاد مدیر فهمای خراسان شمالی اعلام حمایت کرد و  گفت: این آمادگی وجود دارد تا از فضای نرم افزار شاد فعالیت های کانون ها پر رنگ تر و در گستره وسیعتری برای نوجوانان و جوانان انجام گیرد.

گفتنی است، این جلسه با اهداء حکم «غلامحسن امیری»، مدیر کانون محبان الزهرا(سلام الله علیها) اسفراین به عنوان یکی از رابطان کانون های مساجد این شهرستان پایان یافت.

 

پایان/