وبینار آموزشی «ایران قوی» ویژه مدیران کانون‌های گرمه برگزار شد
وبينار آموزشي «ايران قوي» ويژه مديران کانون‌هاي گرمه برگزار شد
روز شمار ایران قوی؛

وبینار آموزشی «ایران قوی» ویژه مدیران کانون‌های گرمه برگزار شد

مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد گرمه در وبينار آموزشي «ايران قوي» حضور يافتند و نکات آموزشي تکميلي در خصوص ثبت فعاليت ها در سامانه بچه هاي مسجد را آموزش ديدند.
شناسه خبر : 23042 تاریخ انتشار : ۱ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۹:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی، نکات تکمیلی سایت بچه های مسجد و فعالیت های طراحی شده در قالب طرح ملی «ایران قوی» از طریق فضای مجازی و برگزاری وبینار تخصصی به مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان گرمه آموزش داده شد.

 

این وبینار ابتدا با پخش کلیپ های آموزشی ستاد فهمای کشور در خصوص نحوه اتصال و ورود به سامانه بچه های مسجد و سه شبستان فرهنگ و هنر و نوآوری و 12 رواق زیر مجموعه و همچنین نحوه ثبت  48 برنامه تعریف شده در قالب رواق ها آموزش داده شد.

 

«هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی نیز در این وبینار ضمن خداقوت به مدیران کانون حاضر، فعالیت در سامانه بچه های مسجد و ثبت اقدامات انجام شده کانون در  این سامانه را با اهمیت خواند و گفت: ارزیابی کانون بر اساس برنامه های ثبت شده در این سامانه خواهد بود.

وی با اعلام حمایت از اقدامات  کانون های مساجد نیز گفت: به دلیل اینکه حمایت های معنوی و مادی از کانون ها بر اساس سامانه بچه های مسجد است و از این طریق برنامه ها رصد می شود، لازم است اقدامات به دقت در این پایگاه ثبت شود.

شیرازیان دریافت مجوز الکترونیک کانون را نیز ضروری و مهم خواند و از مدیران کانون ها خواست تا در این باره نیز موارد لازم را تکمیل و زمینه صدور مجوز کانون را فراهم کنند.

 

«اصغر لنگری»، کارشناس منابع و زیرساخت کتابخانه های ستاد فهمای خراسان شمالی و رابط شهرستان گرمه در این نشست ضمن تشریح طرح ملی ایران قوی مهلت ثبت فعالیت ها را 22 بهمن ماه جاری اعلام کرد و به سوالات احتمالی مدیران در این خصوص پاسخ داد.

گفتنی است، 20 باب کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان گرمه فعال است.