ترویج فرهنگ امام و انقلاب به نشر فرهنگ خواندن و تفکر انقلابی وابسته است
ترويج فرهنگ امام و انقلاب به نشر فرهنگ خواندن و تفکر انقلابي وابسته است

ترویج فرهنگ امام و انقلاب به نشر فرهنگ خواندن و تفکر انقلابی وابسته است

مدير عامل مجمع ناشران انقلاب اسلامي در مراسم «10 شب، 10 مسجد» استقبال از برنامه هاي دهه فجر تاکيد کرد: ترويج فرهنگ امام و انقلاب به نشر فرهنگ خواندن و تفکر انقلابي وابسته است.
شناسه خبر : 23724 تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ «میثم نیلی»، مدیر عامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی  و مشاور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه کتاب  در مراسم «10 شب، 10 مسجد» و استقبال از برنامه های دهه فجر خراسان شمالی که با حضور مادر سه شهید و نمازگزاران بجنوردی و نیز تنی چند از مسئولان استانی در محل مسجد امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با تبریک ایام فرخنده دهه فجر پیروزی، گفت: امروز و در آستانه چهل و دومین بهار پیروزی جشن انقلاب جشن استقامت ملی است.

 

وی در ادامه به گام دوم انقلاب  و سپری شدن دوسال از آن اشاره کرد و افزود: چهل و دوسال  بالندگی و افتخار و ایستادگی پیام های قدرتمندی برای دشمنان انقلاب دارد، و هم اکنون در سنگر دوم انقلاب  نهال های زیبای فرهنگی و اجتماعی را شاهدیم.

 

وی که در جمع فعالان مسجد و تلاشگران حوزه کتاب و کتابخوانی سخن می گفت، با تصریح این مطلب که انقلاب اسلامی، انقلاب فرهنگی بود و با کتاب آغاز شد  به شخصیت امام راحل اشاره کرد و گفت: انقلابی که رهبری آن بر عهده نویسنده ای فیلسوف و حکیم بود و امروز حکیمی فرزانه، اهل قلم و کتابشناسی قهار، سکاندار آن است.

 

نیلی با بیان اینکه  امروز نظام سلطه در صدد است ما را با غرق کردن در فضای مجازی از معنا و مفاهیم انسانی دور کند دچار حماقت شویم و سطحی و نادان بارآورد، تصریح کرد: ترویج فرهنگ امام و انقلاب به  نشر فرهنگ خواندن و تفکر انقلابی  وابسته است.

 

 وی همچنین با صراحت توصیه کرد:  اسلام پرچمدار  کتابخوانی است آمر به معروف کتابخواندن باشیم و اسوه های تاثیرگذار را بشناسیم و برای شناساندن آنها تلاش کنیم.

 

پایان/