اهالی مسجد انقلاب بجنورد میزبان «10شب، 10 مسجد» شدند
اهالي مسجد انقلاب بجنورد ميزبان «10شب، 10 مسجد» شدند

اهالی مسجد انقلاب بجنورد میزبان «10شب، 10 مسجد» شدند

فعالان مسجد انقلاب بجنورد در اولين شب از ايام دهه فجر و دومين برنامه «10شب، 10مسجد» ميزبان نمازگزاران انقلابي شد.
شناسه خبر : 23790 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛  دومین برنامه از جشن های مسجدی و مردمی  ایام پیروزی انقلاب اسلامی با حضور نمازگزاران بجنوردی در مسجد انقلاب و با مشارکت فعالان کانون فرهنگی هنری این مسجد و همراهی ارکان آن  در قالب برنامه محوری «10 شب، 10 مسجد »  برگزار شد.

 

این مراسم که یکی از برنامه های محوری کارگروه تخصصی مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر خراسان شمالی محسوب می شود، با توجه به شرایط و محدودیت های ناشی از شیوع کرونا،  کاملا محتاطانه و با رعایت پروتکل های بهداشتی به اجرا  در آمد.

حجت الاسلام «محمد نجفی» امام جماعت مسجد انقلاب و فعال فرهنگی و از پیشگامان و انقلابیان  با بیان اینکه امروز در دنیا، قدرتمندانه حضور داریم و ایران اسلامی چهره ای مقتدر یافته است، گفت: در گذشته با کمبود امکانات رفاهی و بهداشتی مواجه بودیم که امروز با وجود تحریم دشمنان توانستیم بدون وابستگی در عرصه های مختلف بدرخشیم.

همچنین  اجرای سرود انقلابی توسط گروه سرود بچه های مسجدی «رهپویان ولایت»، بیان خاطره و برگزاری نشست با هیئت امناء مسجد و طرح مشکلات مردم محله برای مسئولان حاضر  از اهم برنامه های «10 شب، 10 مسجد »  در دومین  شب برگزاری آن می توان نام برد.

 

گفتنی است، امشب دوشنبه 13 بهمن،  فعالان مسجدی کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت قائم (عجل الله تعالی فرج الشریف) با همراهی ارکان این مسجد در شهرک امام خمینی (ره) بجنورد، میزبان جشن انقلاب در سومین برنامه «10 شب، 10 مسجد» خواهد بود.

 

پایان/