جشن میلاد روشنایی و نور در کانون های مساجد خراسان شمالی
جشن ميلاد روشنايي و نور در کانون هاي مساجد خراسان شمالي

جشن میلاد روشنایی و نور در کانون های مساجد خراسان شمالی

مراسم ميلاد دخت نبي (صلي الله عليه وآله وسلم) حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها به همت فعالان کانون هاي مساجد خراسان شمالي در قالب برنامه هاي فرهنگي و هنري و کمک هاي مومنانه برگزار مي شود.
شناسه خبر : 23954 تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۴۲

به گزارش ستاد  ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛  «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی با تبریک فرا رسیدن ایام سراسر نور و رحمت میلاد حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها)، به برنامه های  پیش بینی شده کانون های مساجد استان در این خصوص اشاره کرد و گفت: مراسم جشن میلاد  بزرگ بانوی دوعالم در مساجد به همت فعالان کانون ها برگزار می شود.

وی مشارکت کانون های مساجد در پویش سراسری «#به_لطف_مادر» اعلام کرد و گفت: این پویش با هدف شکرگذاری مردم ایران و جهان از نعمت پیروزی انقلاب اسلامی همراه با توسل به ائمه اطهار(علیهم السلام) و به نیت شفای بیماران  امشب سه شنبه ۱۴ بهمن ماه ساعت ۲۰  اجرا می شود.

 

شیرازیان همچنین اعلام کرد: برگزاری برنامه «10شب، 10مسجد» با محوریت جشن میلاد زهرای مرضیه (سلام الله علیها) و گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی امشب همزمان با سومین شب از شبهای فجر در مسجد امام رضا (علیه السلام) بجنورد از اهم برنامه های تدارک دیده شده است.

 

وی در ادامه  برگزاری کرسی تلاوت فاطمی با حضور فعالان مسجدی و به همت کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (سلام الله علیها) اعلام و اضافه کرد:   این مراسم با محدودیت حضور افراد با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا  و با حضور قاری برجسته  کربلایی «سجاد عبداللهی»  برگزار می شود.

 

مدیر فهمای خراسان شمالی از طبخ و توزیع غذای گرم بین خانواده های نیازمند خبرداد و گفت: امشب و همزمان با شب میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) 700 پرس غذای گرم توسط فعالان مسجدی و با محوریت مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد حجت ابن الحسن العسکری بجنورد طبخ و بین خانواده های نیازمند محله های حاشیه بجنورد توزیع می شود.

 

شیرازیان در بخشی دیگر به  برگزاری مسابقات تنیس روی میز با عنوان «جام فجر فاطمی» ویژه نوجوانان مسجدی در اسفراین اشاره کرد و توضیح داد: این مسابقات روز جمعه 17 بهمن ماه جاری به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن و ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ساعت 9 صبح برگزار می شود و علاقمندان برای شرکت در این مسابقات تا 16 بهمن فرصت دارند ثبت نام کنند.

 

وی در تکمیل این مطلب و در این خصوص شماره 09019226747  برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام کرد.

 

پایان/