زهرای مرضیه (سلام الله علیها)؛ مؤسس همه انقلاب های الهی
زهراي مرضيه (سلام الله عليها)؛ مؤسس همه انقلاب هاي الهي

زهرای مرضیه (سلام الله علیها)؛ مؤسس همه انقلاب های الهی

رييس دستگاه قضا در استان خراسان شمالي گفت: تأکيد کرد: مؤسس همه انقلاب هاي الهي بعد از پيامبر عظيم الشان اسلام، زهراي مرضيه (سلام الله عليها) است که روشنگرانه و به دور از تعصب خانوادگي و احساسات از دين و ولايت دفاع کرد.
شناسه خبر : 23979 تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانهای فهما  از خراسان شمالی؛  حجت الاسلام «اسدالله جعفری»، رییس دادگستری خراسان شمالی در جمع نمازگزاران و مشتاقان فاطمی که در سومین شب از لیالی فجر میهمان برنامه «10 شب، 10 مسجد» بودند، با تبریک میلاد دخت نبی اکرم(صلی الله علیه وآله وسلم)، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، به ابعاد شخصیت آن بانوی بزرگوار و بی همتا اشاره کرد و افزود: فاطمه (سلام الله علیها) پرچمدار مبارزه  با استکبار بود و با بصیرت در برابر فتنه گران ایستاد.

 

وی همچنین با اظهار این مطلب که چهره ای انقلابی تر از حضرت زهرا (سلام الله علیها) سراغ نداریم، تأکید کرد: مؤسس همه انقلاب های الهی  بعد از پیامبر عظیم الشان اسلام  زهرای مرضیه (سلام الله علیها است که روشنگرانه و به دور از تعصب خانوادگی و احساسات از دین و ولایت دفاع کرد.

 

جعفری در ادامه سخنان خود به تعبیر حکیمانه امام خمینی کبیر(ره) که «انقلاب ما، انقلاب فاطمی بود» اشاره کرد و توضیح داد: خاستگاه انقلاب اسلامی ایران قیام عاشوراست و خاستگاه عاشورا، حرکت فاطمی و ایستادگی فاطمه در برابر حمله به دین بود.

 

رییس دستگاه قضا در خراسان شمالی با اشاره به نقش اساسی بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی نیز اضافه کرد: اگر حضور زنان فاطمی در عرصه های انقلاب نبود، پیروزی و شکوفایی آن شکل نمی گرفت.

 

حجت السلام جعفری، خطاب به مسئولان با عنوان اینکه  در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب، امانتدار خوبی های مردم انقلابی باشند، خواست تا مسایل و مشکلات  مردم را حل کنند.

 

همچنین  اجرای سرود انقلابی توسط گروه سرود بچه های مسجدی «پیروان  ولایت»، تقدیر از بانوان فاطمی و همنام فاطمه زهرا (سلام الله علیها) از اهم برنامه های «10 شب، 10 مسجد »  در سومین  شب برگزاری آن می توان نام برد.

 

پایان/