فعالیت کانون روستایی «شهدای مقاومت» در خراسان شمالی آغاز شد
فعاليت کانون روستايي «شهداي مقاومت» در خراسان شمالي آغاز شد

فعالیت کانون روستایی «شهدای مقاومت» در خراسان شمالی آغاز شد

کانون فرهنگي هنري «شهداي مقاومت» در مسجد پنج تن آل عبا روستاي کلاته قمو از توابع مانه و سملقان همزمان با ايام دهه فجر ميلاد بانوي نور روشني، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله عليها) به طور رسمي افتتاح شد.
شناسه خبر : 24007 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما  از خراسان شمالی؛ کانون فرهنگی هنری «شهدای مقاومت»  در مسجد پنج تن آل عبا روستای کلاته قمو  از توابع مانه و سملقان همزمان با ایام دهه فجر  میلاد بانوی نور  روشنی، حضرت فاطمه زهرا  (سلام الله علیها) به طور رسمی  و با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی افتتاح شد.

 

حجت الاسلام «محمد جواد شریعتی نژاد»  امام جمعه  شهر قاضی (بخش سملقان)  در حین افتتاح  این کانون، فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد را ارزنده خواند و گفت: این کانون  برای کودکان،  نوجوانان  و جوانان افتتاح می شود  تا در مسجد تربیت شوند و مسجدی و ولایی پرورش آیند.

 

وی از فعالان و مسئولان در این حوزه خواست تا با تلاش بیشتر زمینه را برای حضور و قشر جوان  در مساجد آماده کنند.

 

 حجت الاسلام درویشی امام جماعت مسجد  مسجد پنج تن آل عبا روستای کلاته قمو  نیز پیش از افتتاح کانون از تهیه و تجهیز کتابخانه کانون با کتب آیت الله مطهری  خبرداد و اعلام کرد: با وجه به اهمیت فرهنگ کتابخوانی و انس با مطالعه در صددیم تا کتابخانه سیار در این روستا راه اندازی کنیم  و این موضوع به زودی محقق می شود.

 

گفتنی است  کانون «شهدای مقاومت» روستای کلاته قمو، چهل و چهارمین  کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان مانه و سملقان است که فعالیت خود را آغاز کرد.

 

پایان/