جشن میلاد ام الائمه (س) در مسجد روستایی پنج تن آل عبای مانه و سملقان
جشن ميلاد ام الائمه (س) در مسجد روستايي پنج تن آل عباي مانه و سملقان

جشن میلاد ام الائمه (س) در مسجد روستایی پنج تن آل عبای مانه و سملقان

جشن ميلاد دخت نبي، حضرت زهراي مرضيه (سلام الله عليها) و گراميداشت ايام دهه فجر پيروزي در مسجد پنج تن آل عباي روستاي کلاته قمو شهرستان مانه و سملقان برگزار شد.
شناسه خبر : 24011 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر پیروزی و جشن میلاد حضرت صدیقه کبری (سلام الله علیها) به همت اهالی مسجد پنج تن آلعبای روستای کلاته قمو از توابع شهرستان مانه و سملقان شب گذشته  با معنویت هر چه تمام و با حضور مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

 

حجت الاسلام «محمد جواد شریعتی نژاد»  امام جمعه  شهر قاضی (بخش سملقان) در این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای وسیع مسجد و با افراد محدود برگزار شد، با تبریک ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و تقارن آن با میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) گفت: انقلاب اسلامی امروز از هر نظر به ویژه علمی و اعتقادی برتر از کشورهای مدعی است.

 

وی افزود: دشمنان در هر عرصه ای تمام تلاشنان این است که نور معنوی و چهره موفق نظام اسلامی و انقلاب را خدشه دار کنند و از ما بگیرند.

 

حجت الاسلام شریعتی نژاد همچنین  با توصیه به مردم  و نمازگزاران با بیان اینکه  انقلاب اسلامی موجودی زنده است  و این موجود زنده همانطور که به مردم نفع رسانده توقع دارد از این موجود زنده حمایت کنند، گفت: اگر مردم با روحیه  انقلابی پای انقلاب بایستند قطعا آن تمدن بزرگ و منویات عالی مقام معظم رهبری که شامل رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی و حکومت سراسر عدل مهدی موعود (عجل الله تعالی فرج الشریف) محقق خواهد شد.

 

افتتاح کانون «شهدای مقاومت» در این مسجد، اجرای سرود دختران نوجوان مسجدی در مدح فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، قرائت شعر توسط یکی از شاعران مسجدی  روستا، مولودی خوانی در رثای ام الائمه (سلام الله علیها) و تقدیر از فعالان مسجدی و اهداء هدیه به هم نامان دخت نبی از اهم برنامه های این مراسم می توان نام برد.

 

پایان/