«10شب، 10 مسجد» میهمان جشن فاطمی در مسجد موسی بن جعفر (ع) بجنورد
«10شب، 10 مسجد» ميهمان جشن فاطمي در مسجد موسي بن جعفر (ع) بجنورد
چهارمین شب از لیالی فجر؛

«10شب، 10 مسجد» میهمان جشن فاطمی در مسجد موسی بن جعفر (ع) بجنورد

فعالان مسجد حضرت موسي بن جعفر (عليه السلام) بجنورد در چهارمين شب از ايام دهه فجر و پنجمين برنامه «10شب، 10مسجد» مهماندار جشن انقلاب شدند.
شناسه خبر : 24013 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ پنجمین  برنامه از جشن های مسجدی و مردمی  ایام پیروزی انقلاب اسلامی با حضور نمازگزاران بجنوردی در مسجد حضرت موسی بن جعفر  (علیه السلام) بجنورد و با معنویت زهرایی و مشارکت فعالان کانون فرهنگی هنری سفیران هدایت  در قالب برنامه محوری «10 شب، 10 مسجد »  برگزار شد.

 

«حجت الاسلام احمدی»، از اساتید حوزه و مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه درخراسان شمالی، دراین مراسم دشمن شناسی و معرفی درست ولی مسلمین در برابر دشمن را از ویژگی های بارز ام الائمه، حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها) معرفی کرد و گفت: امام خمینی (ره) با تأسی به حضرت فاطمه (سلام الله علیها) و ابعاد شخصیت آن بانوی بی نظیر قیام کرد و انقلاب را به پیروزی رساند.

 

بر این اساس مراسم  مذکور یکی از برنامه های محوری کارگروه تخصصی مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر خراسان شمالی محسوب می شود، که با توجه به شرایط و محدودیت های ناشی از شیوع کرونا، کاملا محتاطانه و با رعایت پروتکل های بهداشتی به اجرا  در آمد.

همچنین  اجرای سرود انقلابی توسط گروه سرود بچه های مسجدی «رهپویان ولایت»  و «پیروان ولایت» و تقدیر از بانوان فاطمی ونیز  فعالان مسجد از اهم برنامه های «10 شب، 10 مسجد »  در پنجمین شب برگزاری آن می توان نام برد.

 

گفتنی است، امشب  پنج شنبه 16 بهمن، فعالان مسجدی کانون فرهنگی هنری علامه امینی (ره)  مسجد قدس کوی صادقیه بجنورد، میزبان جشن انقلاب در ششمین برنامه «10 شب، 10 مسجد» خواهد بود.

 

پایان/