از رونمایی ِآثار هنرمند مسجدی تا برگزاری جام فجر فاطمی در اسفراین
از رونمايي ِآثار هنرمند مسجدي تا برگزاري جام فجر فاطمي در اسفراين
فعالیت های کانون محبان الزهرا(س) در دهه فجر؛

از رونمایی ِآثار هنرمند مسجدی تا برگزاری جام فجر فاطمی در اسفراین

مسابقات تنيس روي ميز در قالب جام فجر فاطمي به همت کانون فرهنگي هنري محبان الزهرا (سلام الله عليها) در اسفراين برگزار مي شود.
شناسه خبر : 24029 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۷:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ «غلامحسن امیری»، مدیر کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (سلام الله علیها) اسفراین با اعلام برنامه های دهه فجر که تا به اکنون انجام شده و پس از این پیش بینی شده گفت: جام فجر فاطمی با برگزاری مسابقات تنیس روی میز در رده سنی بزرگسال برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات  صبح جمعه، 17بهمن ماه در مجتمع  فرهنگی نسیم اسفراین آغاز می شود.

 وی همچنین  از تشکیل هیئت نوجوانان عاشورایی در قالب فعالیت های کانون خبر داد و افزود: تکریم مادر شهید والامقام «محمد ابراهیم  توفیقان»، از شهدای  مدافع حرم اسفراین با حضور در منزل آن شهید گلگون کفن نیز انجام شد.

امیری اجرای طرح هر خانه یک پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی را از دیگر برنامه های اجرا شده این کانون معرفی کرد و گفت: تقدیر از بانوان فعال فرهنگی کانون برگزاری کرسی تلاوت فاطمی  با حضور «سجاد عبداللهی» قاری برجسته شهرستان همزمان با ایام ولادت حضرت زهرای مرضیه(سلام الله علیها) و خطاطی استاد ارجمندی از هنرمندان توانمند شهرستان کاروان رژه شادی خودرویی در شهر اسفراین و شعار نویسی بر روی خودرو ها از دیگر برنامه های انجام شده می توان نام برد.

امیری  برگزاری جشن میلاد کوثر نبی (صلی الله علیه وآله وسلم)، حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها) مولودی خوانی و دف زنی و برگزاری دعای توسل به نیت شکرگزاری نعمت انقلاب اسلامی و شفای بیماران را نیز اعلام کرد.

وی همچنین غبار روبی مزار شهدا،  از کمک های مومنانه به خانواده های نیازمند نیز اعلام کرد و گفت: اهدای دو عدد گوشی هوشمند به دو دانش آموز  و نیز تهیه و اهداء البسه نو به نیازمندان  از اهم اقدامات این کانون در ایام دهه فجر می توان برشمرد.

امیری همچنین از برگزاری کارگاه های تربیتی  و بصیرت افزایی با حضور حجت الاسلام پورزاد و برگزاری آزمون پایان دوره و نیز رونمایی از آثار هنرمند مسجدی «فریبا علایی» نیز خبر داد.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا(سلام الله علیها) در طرح ملی ایران قوی، رابط کانون های شهرستان اسفراین است.

پایان