شهدای محله کوی صادقیه بجنورد میزبان جشن انقلاب در مسجد قدس
شهداي محله کوي صادقيه بجنورد ميزبان جشن انقلاب در مسجد قدس

شهدای محله کوی صادقیه بجنورد میزبان جشن انقلاب در مسجد قدس

مسجد قدس بجنورد با عطر شهدا و همت و همدلي نوجوانان و جوانان، به استقبال نمازگزاران انقلابي در برنامه «10شب، 10 مسجد» رفت.
شناسه خبر : 24033 تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ ششمین  برنامه از جشن های مسجدی و مردمی  ایام پیروزی انقلاب اسلامی با حضور نمازگزاران بجنوردی در مسجد قدس کوی صادقیه بجنورد و با عطر ناب و حال و هوای شهدا و همراهی و شوق نوجوانان و جوانان مسجدی در قالب برنامه محوری «10 شب، 10 مسجد »  برگزار شد.

 این برنامه معنوی با محوریت  امام جماعت مسجد و اعضای فعال کانون فرهنگی هنری علامه امینی (ره)  و نیز پایگاه مقاومت بسیج مسجد برگزار شد.

«حجت الاسلام علی خادمی»، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، دراین مراسم به ویژگی های انقلاب اسلامی پرداخت و ابعاد آن و نقاط قوت و تفاوت های آن با دیگر انقلاب ها را برای نمازگزاران تشریح کرد.

 

اجرای سرود انقلابی توسط نوجوانان گروه سرود «نسیم رضوان» مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) منطقه ویلاشهر بجنورد، برگزاری نمایشگاه از تصاویر و تمثال 23 شهید محله صادقیه و نیز تقدیر از  فعالان مسجد قدس از اهم برنامه های «10 شب، 10 مسجد »  در ششمین شب برگزاری آن می توان نام برد.

 

بر این اساس مراسم مذکور یکی از برنامه های محوری کارگروه تخصصی مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر خراسان شمالی محسوب می شود، که با توجه به شرایط و محدودیت های ناشی از شیوع کرونا، کاملا محتاطانه و با رعایت پروتکل های بهداشتی به اجرا  در آمد.

 

گفتنی است، امشب جمعه 17 بهمن، فعالان مسجدی در صحن مبارک امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر (علیه السلام) بجنورد میزبان جشن انقلاب در هفتمین برنامه «10 شب، 10 مسجد» خواهد بود.

 

پایان/