صحن متبرک امامزاده سید عباس (ع) بجنورد میزبان جشن انقلاب
صحن متبرک امامزاده سيد عباس (ع) بجنورد ميزبان جشن انقلاب
همزمان با ششمین شب از لیالی فجر؛

صحن متبرک امامزاده سید عباس (ع) بجنورد میزبان جشن انقلاب

نمازگزاران و زائران امامزاده سيد عباس بن موسي بن جعفر (عليه السلام) پذيران جشن انقلاب و برنامه «10شب، 10 مسجد» شد.
شناسه خبر : 24046 تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ هفتمین  برنامه از جشن های مسجدی و مردمی  ایام پیروزی انقلاب اسلامی با همراهی زائران و نمازگزاران همزمان با  ششمین شب از شبهای فجر در قالب برنامه محوری «10 شب، 10 مسجد »  به اجرا درآمد.

 

«حجت الاسلام مهدی براتیان»، مسئول فرهنگی آستان مقدس امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر (علیه السلام) ، در این مراسم به تلاش های دشمنان در خدشه دار کردن چهره نظام اسلامی ایران و دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و بر قدرت و اقتدار سیاسی  و علمی تاکید کرد.

 

اجرای سرود انقلابی توسط نوجوانان گروه سرود «پیروان ولایت» کانون ولایت بجنورد، از اهم برنامه های «10 شب، 10 مسجد »  در هفتمین شب برگزاری آن می توان نام برد.

 

بر این اساس مراسم مذکور یکی از برنامه های محوری کارگروه تخصصی مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر خراسان شمالی محسوب می شود، که با توجه به شرایط و محدودیت های ناشی از شیوع کرونا، کاملا محتاطانه و با رعایت پروتکل های بهداشتی به اجرا  در آمد.

 

گفتنی است، امشب شنبه 18بهمن، فعالان کانون فرهنگی هنری نینوای  مسجد امام رضا (علیه السلام) بجنورد میزبان جشن انقلاب در هشتمین برنامه «10 شب، 10 مسجد» خواهد بود.

 

پایان/