نه این جناح، نه آن جناح، گوش به فرمان ولی فقیه باشید
نه اين جناح، نه آن جناح، گوش به فرمان ولي فقيه باشيد
توصیه فرمانده سپاه خراسان شمالی به جوانان انقلابی؛

نه این جناح، نه آن جناح، گوش به فرمان ولی فقیه باشید

فرمانده سپاه جواد الائمه (عليه السلام) در مراسم جشن انقلاب مسجدي، به جوانان و نوجوانان توصيه کرد: گوش به سخن اين جناح و آن جناح نباشيد، تنها و تنها فرمايشات ولي فقيه را مورد توجه قرار دهيد.
شناسه خبر : 24090 تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۳۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ سردار «ابوالقاسم چمن»، فرمانده سپاه جواد الائمه (علیه السلام) خراسان شمالی در جمع نمازگزاران انقلابی مراسم « 10 شب، 10 مسجد» در مسجد امام رضا (علیه السلام)  گلستان شهربه میزبانی کانون فرهنگی هنری نینوا، به ارزش و اعتباربی مثال  انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: اگر معرفی انقلاب را تنها به سرنگونی یک حکومت معطوف کنیم، ظلم است.

 

وی افزود: انقلاب شکوهمند ایران اسلامی،  توانست اسلام را نه تنها برای مردم ایران بلکه در عرصه جهانی، احیاء کند و دین را سرلوحه بشریت بیاورد .

 

سردار چمن همچنین با بیان اینکه قطار احیاء اسلام با رهبری و هدایت امام راحل به حرکت درآمد و بارها و بارها مورد سنگ اندازی دشمنان قرار گرفت، در تکمیل سخنان خود با صراحت گفت:  اما آنچه واضح بوده است،  دست چپاول شرق و غرب از ایران اسلامی قطع شد و آمال دشمنان بر باد رفت.

 

وی در ادامه ضمن عنوان این مطلب که  اکنون  دستاوردهای انقلاب پیش روی ماست، و این دستاوردها در سایه سار  امام راحل و مقام معظم رهبری و همراهی مردم به وجود آمده است، گفت: تبعیت از رهبری و ولایت فقیه  در کنار  وحدت کلمه هم رمز پیروزی انقلاب اسلامی و هم رمز اقتدار امروز ایران اسلامی است.

 

فرمانده سپاه جواد الائمه (علیه السلام)  خراسان شمالی در تکمیل سخنان خود با بیان این نکته که همه آرامش امروز ما نتیجه خون شهدای گلگون کفن است، به جوانان و نوجوانان توصیه کرد: گوش به سخن این جناح و آن جناح نباشید،  همچون شهدا، تنها و تنها فرمایشات ولی فقیه را مورد توجه قرار دهید.

 

وی در خاتمه با تأکید اضافه کرد:  برای ادامه راه شهدا انقلاب را هم درست معرفی کنیم و به دست صاحب اصلی آن امام عصر (عجل الله تعالی فرج الشریف) برسانیم.

 

اجرای سرود انقلابی توسط نوجوانان گروه سرود کانون فرهنگی هنری  مهدویت روستای علی آباد بجنورد، از اهم برنامه های «10 شب، 10 مسجد »  در هشتمین شب برگزاری آن می توان نام برد.

 

بر این اساس مراسم مذکور یکی از برنامه های محوری کارگروه تخصصی مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر خراسان شمالی محسوب می شود، که با توجه به شرایط و محدودیت های ناشی از شیوع کرونا، کاملا محتاطانه و با رعایت پروتکل های بهداشتی به اجرا  در آمد.

 

گفتنی است، امشب یک شنبه 19بهمن، فعالان  مسجد اهل تسنن در  محمد رسول الله (صلی الله علیه وآله وسلم)  بجنورد میزبان جشن انقلاب در نهمین برنامه «10 شب، 10 مسجد» خواهد بود.

 

پایان/