تلاش های آموزشی «ایران قوی» ویژه مدیران کانون های شیروان
تلاش هاي آموزشي «ايران قوي» ويژه مديران کانون هاي شيروان
روز شمار ایران قوی؛

تلاش های آموزشی «ایران قوی» ویژه مدیران کانون های شیروان

پنجمين نشست آموزشي «ايران قوي» ويژه کانون هاي شهرستان شيروان با حضور نمايندگان ستاد فهماي خراسان شمالي در محل مسجد امام سجاد (عليه السلام) اين شهر برگزار شد.
شناسه خبر : 24149 تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۹:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ پنجمین نشست آموزشی «ایران قوی» ویژه کانون های شهرستان شیروان با هدف نهایی کردن آموزش های مربوط به بخش های مختلف سامانه بچه های مسجد و نحوه ثبت فعالیت های کانون ها در بخش های مختلف از جمله دریافت مجوز الکترونیک به همت  کانون فرهنگی هنری مسجد امام سجاد (علیه السلام) برگزار شد.

 

در این نشست در حالی که 3 روز تا پایان مهلت طرح ملی ایران قوی  ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد زمان باقیست، «امین درتومی»، کارشناس مسئول ساماندهی و شبکه سازی  و نیز «امین عاملی پور» کارشناس فرهنگی آخرین نکات مربوط به ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد یادآور شدند.

 

 براین  اساس طرح ملی ایران قوی در قالب 3 شبستان و 12 رواق زیرمجموعه طراحی  شده که 48 برنامه فرهنگی و هنری با دید نوآورانه ذیل رواق ها تعریف و در سامانه بچه های مسجد بارگذاری شده و برای ثبت فعالیت های کانون ها در دسترس است.

 

گفتنی است، مهلت شرکت در طرح ملی ایران قوی 22 بهمن ماه سال جاری است مدیران و فعالان کانون ها می بایست با مراجعه به سایت بچه های مسجد فعالیت های انجام شده در کانون چه به صورت مجازی و چه حقیقی را در بخش های مختلف این کانون ثبت کنند.

پایان/