هموطنان اهل تسنن میزبان نمازگزاران انقلابی در جشن فجر
هموطنان اهل تسنن ميزبان نمازگزاران انقلابي در جشن فجر

هموطنان اهل تسنن میزبان نمازگزاران انقلابی در جشن فجر

مراسم مسجدي جشن انقلاب به ميزباني هموطنان اهل تسنن در مسجد محمد رسول الله (صلي الله عليه وآله وسلم ) بجنورد در قالب برنامه 10 شب، 10 مسجد برگزار شد.
شناسه خبر : 24178 تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ همت اهالی مسجد  در قالب «10 شب، 10 مسجد» در هشتمین روزاز دهه فجر و نهمین  شب برگزاری آن، با پذیرایی خواهران و برادران  اهل تسنن در مسجد محمد رسول الله (صلی الله علیه .وآله وسلم) بجنورد جلوه همدلی و وحدت گرفت.

 

حجت الاسلام سید سبط حیدر زیدی از روحانیون غیر ایرانی جامعه المصطفی قم، در این مراسم با اشاره به عظمت دین اسلام و آموزه های قرآن و تاکید خداوند متعال بر تدبر بر این معجزه الهی،گفت: ایران اسلامی فضای مناسبی برای تدبر در قرآن کریم به وجود آورد.

 

وی افزود: آثار و برکات انقلاب اسلامی ایران  در ترویج دین اسلام و توجه به قرآن کریم تنها برای مردم ایراننبود بلکه این آثار را هم اکنون در سرتاسر جهان می بینیم.

 

برگزاری مسابقه فرهنگی برای نمازگزاران، اجرای گروه سرود «سرباز حسینم» توسط نوجوانان مسجدی، و نشست با هیئت امنای مسجد و طرح مشکلات محله از اهم برنامه های این مراسم می توان نام برد.

بر این اساس مراسم مذکور یکی از برنامه های محوری کارگروه تخصصی مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر خراسان شمالی محسوب می شود، که با توجه به شرایط و محدودیت های ناشی از شیوع کرونا، کاملا محتاطانه و با رعایت پروتکل های بهداشتی به اجرا  در آمد.

 

گفتنی است، امشب دو شنبه 20بهمن، فعالان  مسجد امیرالمومنین (علیه السلام)  بجنورد میزبان جشن انقلاب در دهمین برنامه «10 شب، 10 مسجد» خواهد بود.

 

پایان/