دو روز پر هیاهو در کانون های مساجد خراسان شمالی با قاب ایران قوی
دو روز پر هياهو در کانون هاي مساجد خراسان شمالي با قاب ايران قوي
روز شمار ایران قوی؛

دو روز پر هیاهو در کانون های مساجد خراسان شمالی با قاب ایران قوی

فعالان کانون هاي مساجد خراسان شمالي در اجراي طرح ملي «ايران قوي» با رو به رو بودن تنها دو روز مهلت شرکت و ثبت فعاليت ها، روزهاي پرهياهويي را پشت سر مي گذراند.
شناسه خبر : 24179 تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۹:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانهای فهما از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان»،  مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی با عنوان  اینکه تنها دو روز تا پایان رویداد ملی «ایران قوی» با قی مانده است، گفت: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تا 22 بهمن ماه جاری مهلت دارند تا فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند.

 

وی در ادامه اعلام کرد: طرح ملی ایران قوی  با بخش های مختلفی که در دل خود دارد توانسته جریان توسعه فعالیت های مجازی مساجد را رونق بخشد.

وی ضمن قدردانی از مشارکت رابطان کانون های مساجد در نقاط مختلف استان، به بخش های مختلف این طرح اشاره کردو گفت: 3 شبستان فرهنگ، هنرو نوآوری با 12 رواق زیر مجموعه 48 برنامه  با رویکرد ارتقاء فرهنگی و هنری در دل خود دارد که مدیران و اعضای کانون ها می توانند بر اساس اولویت های اقدامات انجام شده بروز و ظهور کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی ایجاد شبکه یکپارچه از فعالان مسجد و تهیه بانک اطلاعاتی از استعداد های موجود در کانون های مساجد با اجرای طرح «ایران قوی» و توسعه سایت بچه های مسجد میسر دانست.

وی صدور مجوز الکترونیک، ثبت و به رورسانی گروه های سرود، نمایش، فیلمسازی، ثبت آثار تولیدی در بخش من هنرمندم، ثبت طرح تلاوت نور، برگزاری دوره های آموزشی مجازی با برگزاری آزمون های پایان هر دوره، شبکه سازی و تعیین گونه بندی را از اهم  فعالیت های مشخص شده در این طرح اعلام کرد.

شیرازیان با بیان اینکه حمایت از کانون ها بر اساس ارزیابی برنامه های ثبت شده و سنجش امتیاز کانون ها در سامانه بچه های مسجد انجام می گیرد، از اعضای کانون ها خواست تا در فرصت باقی مانده برای ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد به آدرس www.bachehayemasjed.ir    و شرکت در طرح ملی « ایران قوی» اقدام کنند.

پایان/