انقلاب اسلامی ثمره انتخاب الهی و خداجوی امام راحل و شهداست
انقلاب اسلامي ثمره انتخاب الهي و خداجوي امام راحل و شهداست

انقلاب اسلامی ثمره انتخاب الهی و خداجوی امام راحل و شهداست

مديرکل تبليغات اسلامي خراسان شمالي در جمع نمازگزاران انقلابي مسجد امير المؤمنين (عليه السلام) انقلاب اسلامي را ثمره انتخاب خداجو و الهي امام راحل و شهدا اعلام کرد.
شناسه خبر : 24225 تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۷:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛  اهالی مسجد امیر المومنین (علیه السلام) بجنورد در دهمین برنامه  «10 شب، 10 مسجد» میزبان مردم و مسئولان نهمین شب از ایام دهه فجر شد.

 

حجت الاسلام «علی خادمی»، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در جمع نمازگزاران انقلابی، با بیان این نکته که دنیا محل داد و ستد است و هر کس شغلی دارد و سرمایه ای به بازار می آورد، اظهار داشت: سرمایه  ما عمر ماست که در بازار داد و ستد دنیا برخی جان خود را  می دهند و  بهشت و دیدار خداوند را می خرند.

وی در ادامه این مطلب شهدا و در رأس آن حضرت سید الشهدا (علیه اسلام)  را مصداق عینی و بارز معامله با خداوند نام برد و گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب شهدا و نشأت گرفته از نهضت عاشوراست، و تمام رویکرد نظام اسلامی ایران، توحید و خداخواهی است.

وی با توضیحی بیشتر  به شخصیت امام راحل اشاره کرد و گفت: امام با قدرت و اختیار احیاء دین اسلام را انتخاب و در این داد و ستد با خداوند همه زندگی اش را هزینه کرد.

عضو ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه مطلب فوق با عنوان اینکه خیلی ها هنوز هم درک نکرده اند که در پیروزی انقلاب اسلامی ایران کی در مقابل چه کسی قرار گرفت، داد و ستد امام را الهی  دانست و افزود: آنچه باعث اتصال مردم  به رهبری بشد دین و نهضت اسلامی و سرمایه خداجویی بود.

 

وی در خاتمه تأکید کرد: ما از میدان شهادت و انتخاب شهدا درس جانفشانی و جانبازی و انتخاب الهی را می آموزیم که این موضوع باید برای جوانان و نوجوانان تبیین شود.

 

 

برگزاری کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سبک زندگی اسلامی باموضوع مبارزه با مواد مخدر توسط  توسط شورای سیاست گذاری مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی و مسابقه فرهنگی برای نمازگزاران از اهم برنامه های این مراسم می توان نام برد.

بر این اساس مراسم مذکور یکی از برنامه های محوری کارگروه تخصصی مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر خراسان شمالی محسوب می شود، که با توجه به شرایط و محدودیت های ناشی از شیوع کرونا، کاملا محتاطانه و با رعایت پروتکل های بهداشتی به اجرا  در آمد.

 

گفتنی است، امشب سه شنبه 21 بهمن و در شب چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، فعالان کانون فرهنگی هنری مسجد بقیه الله العظم (عجل الله تعالی فرج الشریف) شهرک فرهنگیان بجنورد، میزبان جشن انقلاب در دهمین برنامه «10 شب، 10 مسجد» خواهد بود.

 

پایان/