ایران اسلامی با اعتماد به جوانان، مقتدرانه روی پای خود ایستاده است
ايران اسلامي با اعتماد به جوانان، مقتدرانه روي پاي خود ايستاده است

ایران اسلامی با اعتماد به جوانان، مقتدرانه روی پای خود ایستاده است

نماينده ولي فقيه درخراسان شمالي در مراسم جشن چهل و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در مسجد بقيه الله الاعظم (عج) بجنورد تصريح کرد: ايران اسلامي با اعتماد به جوانان، مقتدرانه روي پاي خو ايستاده است.
شناسه خبر : 24242 تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛  مراسم جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرج الشریف) بجنورد و به همت اهالی مسجد به ویژه فعالان کانون فرهنگی هنری آن، با حضور حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری»، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و در قالب یازدهمین برنامه «10 شب، 10 مسجد» برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین «رضا نوری »، نماینده ولی در استان خراسان شمالی با تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، به شخصیت مقتدر امام راحل اشاره کرد و گفت: امام مردمی بود و مردم را همراه خود کرد و حرکتش در امتداد حرکت ملکوتی و الهی بود.

 

وی در ادامه مطلب فوق بیان داشت: خط  امام،  خط خدا بود و وابسته به هیچ جناحی نبود و پایگاه اصلی اش مساجد بود.

 

امام جمعه بجنورد اعتماد امام راحل به جوانان و انتخاب آنان به عنوان فرماندهان مقابله با دشمنان را از دیگر ویژگی های امام خمینی (ره) نام برد و گفت: پس  از امام راحل، رهبر معظم انقلاب نیز با اعتماد به جوانان ولایی مدافع عزت و اقتدار ایران اسلامی شدند.

 

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: تلاش جوانان ایثارگر و جانبرکف سبب شد که  ایران اسلامی امروز روی پای خود بایستد و امروز این تمام عزت و اقتدار ایران است.

 

وی در این باره تولید واکسن کرونا و درخشش در عرصه های مختلف نظامی و فرهنگی  به طور نمونه  نام برد و نتیجه اعتماد به جوانان غیور ایرانی دانست.

 

اجرای سرود انقلابی توسط دختران نوجوانان، اجرای دکلمه و نیز اهداء نمادین مجوز کانون بقیه الله الاعظم(عجل الله تعالی فرج الشریف) به صائمیان، مدیر جدید این کانون توسط نماینده ولی فقیه، از اهم برنامه های «10 شب، 10 مسجد »  در یازدهمین و آخرین شب برگزاری آن می توان نام برد.

 

بر این اساس مراسم مذکور یکی از برنامه های محوری کارگروه تخصصی مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر خراسان شمالی محسوب می شود، که با توجه به شرایط و محدودیت های ناشی از شیوع کرونا، کاملا محتاطانه و با رعایت پروتکل های بهداشتی به اجرا  در آمد.

 

پایان/