اهداء مجوز کانون بقیه الله الاعظم (عج) بجنورد در جشن انقلاب
اهداء مجوز کانون بقيه الله الاعظم (عج) بجنورد در جشن انقلاب
توسط نماینده ولی فقیه صورت گرفت؛

اهداء مجوز کانون بقیه الله الاعظم (عج) بجنورد در جشن انقلاب

مجوز الکترونيک کانون فرهنگي هنري بقيه الله الاعظم (عجل الله تعالي فرج الشريف)، به مناسبت فرا رسيدن 22 بهمن و به صورت نمادين توسط نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي در جشن انقلاب به مدير اين کانون اهداء شد.
شناسه خبر : 24243 تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما  از خراسان شمالی؛ مجوز الکترونیک کانون فرهنگی هنری بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرج الشریف) بجنورد، که در روزهای اخیر در قالب طرح ملی « ایران قوی » برای این کانون صادر شده بود به طور نمادین توسط حجت الاسلام والمسلمین » رضا نوری»، نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی کانون های مساجد کشور به مدیر این کانون اهدا شد.

 

این مجوز طی مراسمی مردمی و مسجدی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروری انقلاب اسلامی ایران به «صائمیان » از بانوان فعال مسجدی و مدیر جدید کانون بقیه الله الاعظم(عجل الله تعالی فرج الشریف)  اهداء شد.

 

مجوز الکترونیک کانون در راستای توسعه فعالیت های مجازی برای همه کانون ها؛ چه آنها که پیش از این مجوز فعالیت دریافت کرده و چه آندسته  که پس از این توسط فعالان مسجدی برای راه اندازی کانون فرهنگی در مسجد اقدام می کنند، صادر می شود.

 

بر اساس اعلام مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی کانون هایی که تاکنون اقدام به ثبت فعالیت ها برای دریافت مجوز نکرده اند تا ساعت 12 امشب، چهارشنبه 22 بهمن فرصت دارند تا با شرکت در طرح ملی ایران قوی و ثبت فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد، موفق به دریافت مجوز شوند.

 

پایان/