کانون های برتر «ایران قوی» در شهرستان های خراسان شمالی تقدیر می شوند
کانون هاي برتر «ايران قوي» در شهرستان هاي خراسان شمالي تقدير مي شوند
به مناسبت 18 اسفند؛

کانون های برتر «ایران قوی» در شهرستان های خراسان شمالی تقدیر می شوند

شيرازيان از برگزاري نشست هاي شهرستاني با هدف تقدير از فعالان فهما سال 99 در استان خراسان شمالي به مناسبت 18 اسفند سالروز تأسيس کانون هاي مساجد، خبر داد.
شناسه خبر : 25702 تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛  مدیر ستا فهمای خراسان شمالی با اعلام برنامه های پیش بینی شده ویژه 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: از کانون های فعال در اجرای طرح «ایران قوی» که با ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد بیشترین امتیاز را دریافت کرده اند، تقدیر می شود.

 

«هاشم شیرازیان»، اضافه کرد: تقدیر از کانون های برتر، شهرستان محور؛  با حضور مسئولین شهرستانی و در قالب نشست های هم اندیشی از 14 تا 24 اسفند ماه جاری برگزار می شود.

 

وی همچنین گفت: بر این اساس با برگزاری این نشست ها قصد داریم ضمن معرفی برترین های کانون ها در سال 99، زمینه معرفی بیشتر رابطان شهرستانی و برنامه ریزی هر چه بهتر برای بروز و ظهور قابلیت های کانون ها در سال پیش رو  فراهم شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی همچنین تأکید کرد: این نشست ها با حضور محدود افراد و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

شیرازیان آمادگی نوجوانان مسجدی عضو گروه های سرود و اجرا در برنامه زنده تلویزیونی، دیدار با خانواده شهدا در قالب طرح سه شنبه های تکریم، افتتاح کانون و کتابخانه مسجد و نیز توزیع بسته های معیشتی را از اهم برنامه های کانون ها ویژه به مناسبت 18 اسفند نام برد.

 

وی در بخش دیگر به نامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به استانداران در راستای توسعه کمی و کیفی و ارتقاء فعالیت های کانون ها و نیز بحث حمایت از ردیف بودجه استانی تحت عنوان تعمیر و تجهیز، اشاره کرد و گفت: در این راستا تلاش می کنیم تا پیش از اتمام سال تفاهم نامه حمایتی استانداری از کانون ها به امضا طرفین برسد و نامه وزیر محقق و عملیاتی شود.

 

پایان/