دستگیری از خانواده های نیازمند با جمع آوری و اهداء بیش از 100 میلیون کمک مومنانه
دستگيري از خانواده هاي نيازمند با جمع آوري و اهداء بيش از 100 ميليون کمک مومنانه
به همت نیک اندیشانه کانون ثارالله (علیه السلام) بجنورد

دستگیری از خانواده های نیازمند با جمع آوری و اهداء بیش از 100 میلیون کمک مومنانه

مدير کانون فرهنگي هنري ثارالله مسجد امام حسين (عليه السلام) بجنورد از تهيه و اهداء بيش از 100 ميليون تومان کمک مومنانه به خانواده هاي نيازمند بجنوردي توسط فعالان اين مسجد خبر داد.
شناسه خبر : 25705 تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ «سید محمد مرتضوی»، مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله مسجد امام حسین (علیه السلام) بجنورد با اشاره به اقدامات این کانون در طی ماه های گذشته، فعالیت های خیرخواهانه و دستگیری از نیازمندان را از اهم این اقدامات نام برد و گفت:  از ابتدای سال تا به اکنون، 108 میلیون تومان  به نیازمندان بجنوردی در قالب های مختلف کمک شده است.

 

وی همیاری کانون خدمت رضوی در کنار ارکان مسجد برای تحقق و عملیاتی شدن کمک های مؤمنانه را نیز مورد توجه قرار داد و در توضیح بیشتر افزود: تهیه 420 بسته معیشتی و توزیع آن در 6 مرحله و هر مرحله بین 70 خانواده انجام گرفته که  در این باره 60 میلیون تومان از سوی خیرین، کمک و هزینه شده است.

 

مرتضوی همچنین تهیه جهیزیه ویژه نوعروسان را نیز از دیگر اقدامات خیرخواهانه انجام شده این مسجد و فعالان کانون نام برد و اضافه کرد: در این راستا تاکنون 4 سری جهیزیه به ارزش 11 میلیون تومان توسط خیرین تهیه و اهداء شده است.

 

وی تهیه 3 سری سیسمونی نوزاد به ارزش 6 میلیون تومان، ذبح 6 رأس دام و توزیع گوشت قربانی با مبلغ 18 میلیون تومان و نیز تهیه و اهداء  نوشت افزار و لباس فرم دانش آموز به ارزش 8 میلیون تومان نیز در این باره اعلام کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله مسجد امام حسین (علیه السلام) بجنورد تأمین و پرداخت کمک هزینه تحصیل یک دانشجی پزشکی با مبلغ یک میلیون تومان و همچنین پرداخت یک میلیون و 500 هزار تومان بابت هزینه دارو  و ترخیص بیماران از بیمارستان را نیز از اهم اقدامات انجام شده این مسجد نام برد.

 

مرتضوی در بخشی دیگر  طبخ و توزیع غذای گرم بین خانواده های نیازمند با همدلی و همیاری ارکان مسجد نی زاعلام کردو گفت: 350 پرس غذای گرم در ایام  سوگواری دهه فاطمیه  و نیز ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) با هزینه 2 میلیون و 300 هزار تومان مهیا و در سفره نیازمندان قرار گرفت.

 

پایان/