بیش از هزار بسته گوشت قربانی در سفره نیازمند خراسان شمالی قرار می گیرد
بيش از هزار بسته گوشت قرباني در سفره نيازمند خراسان شمالي قرار مي گيرد
در آستانه 18 اسفند؛ سالروز تاسیس کانون های مساجد

بیش از هزار بسته گوشت قربانی در سفره نیازمند خراسان شمالی قرار می گیرد

يکهزار و 200 بسته گوشت قرباني اهدايي موسسه حضرت خديجه (سلام الله عليها) شهر قم، با مشارکت و همراهي فعالان فهما خراسان شمالي در ميان نيازمندان مناطق مختلف اين استان توزيع مي شود.
شناسه خبر : 25835 تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۰۵

به  گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی  با اعلام این خبر گفت: همزمان با ماه پر برکت رجب و نیز 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور،  با همراهی فعالان فهما در ششمین  رزمایش کمک مومنانه دستگیر یک هزار و 200 خانواده در مناطق مختلف استان  می شوند.

 

وی افزود: این بسته های همدلی حاوی گوشت قربانی نذری است که از سوی موسسه خیریه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» که به صورت ماهانه به استانهای مختلف ارسال می شود، تهیه شده و با مشارکت کانون های رابط در شهرستان های مختلف استان بین خانواده های نیازمند شناسایی شده توزیع خواهد شد.

 

شیرازیان، همچنین اعلام کرد:  سهم هر شهرستان را 150 تا 200 بسته معیشتی در نظر گرفته شده است که با همیاری کانون ها افراد نیازمند معرفی و  شناسایی شده و تحت پوشش قرار می گیرند.

 

وی همچنین  اعلام کرد: تا کنون و در قالب این طرح همدلی بیش از 5 هزار خانواده از بسته های گوشت نذری خیرخواهانه بهره مند شدند.

 

شیرازیان همچنین برگزاری نشست های تقدیر از کانون های فعال در طرح ملی ایران قوی در شهرستان های استان، اجرای سرود برنامه ها و مسابقات ورزشی، دیدار با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه استان و نیز دیدار با خانواده  معزز شهدا، برگزاری نشست خبری و اطلاع رسانی را از اهم برنامه های ویژه 18 اسفند نام برد.

 

پایان/