اهالی مسجد با شجاعت و پررنگ تر به عرصه مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان انقلاب وارد شوند
اهالي مسجد با شجاعت و پررنگ تر به عرصه مقابله با جنگ فرهنگي دشمنان انقلاب وارد شوند

اهالی مسجد با شجاعت و پررنگ تر به عرصه مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان انقلاب وارد شوند

امام جمعه آشخانه در جمع فعالان فهماي شهرستان مانه و سملقان تأکيد کرد: امروز دشمن فضاي مجازي را با ابزار هاي هوشمند بسيار در اختيار دارد، که بايد پررنگ تر و با شجاعت مقابله کنيم، که در اين باره اهالي مسجد از جمله کانون هاي مساجد نقش بسزايي مي توانند ايفا کنند.
شناسه خبر : 25928 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۸:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛  حجت الاسلام والمسلمین «عباسعلی احمدزاده»، امام جمعه آشخانه همزمان با 18 اسفند، در نشست تقدیر از فعالان کانون های مساجد این شهرستان که به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا  با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور محدود افراد برگزار شد، با اشاره به نقش مساجد و ارزش های تاثیرگذار بی بدیل آن در رشد جامعه، گفت: باید جذب حداکثری جوانان هدف اصلی برنامه های طراحی و اجرا شده در مساجد باشد.

 

وی در ادامه مطلب فوق گفت: نوجوانان و جوانان در مسجد رشد می یابند و تربیت می شوند لذا باید هر مسجد پایگاه آموزش و تربیت کادر مؤمن  و نیروهای انقلابی باشد تا بتوانیم در قالب دفاعی و هوشمند در برابر دشمن بایستیم.

 

حجت الاسلام احمد زاده،  معرفی کتاب های خوب  و تازه های نشر را مورد توجه قرار داد  و کتابهای منتشر شده با موضوع شهدا از جمله کتاب مکتب سلیمانی را به عنوان مصداق معرفی و تاکید کرد: برای محافظت از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باید کادرسازی کنیم و این کادرسازی در دل مسجد با اجرای برنامه های فرهنگی ارزشمند افراد  مسجدی میسر می شود.

 

امام جمعه آشخانه نتیجه مطلوب اجرای برنامه ها در مساجد را میزان جذب جوانان به مساجد دانست و تصریح کرد: توجه  به نتایج آماری برنامه و هزینه کردهایی از این دست تنها زمانی مؤثر خواهد بود که بدانیم هدف از این هزینه ها سبب گرایش چه تعداد جوان به مساجد شده است.

 

وی همچنین با صراحت اعلام کرد:  امروز دشمن فضای مجازی را با ابزار های هوشمند بسیار در اختیار دارد، که باید پررنگ تر، با انگیزه و با شجاعت وارد این عرصه شویم که در این باره مساجد و اهالی مسجد از جمله کانون های مساجد نقش بسزایی می توانند ایفا کنند.

 

گفتنی است، در این مراسم از کانون های فعال طرح ملی ایران قوی که حایز امتیاز برتر در میان کانون های شهرستان مانه و سملقان بودند، با حوضر مدیر ستاد فهمای استان و نیز  مسئولان فرهنگی این شهرستان تقدیر شد.

 

پایان/