بازدید سرزده مدیر ستاد فهما از کانون های فعال طرح ملی ایران قوی
بازديد سرزده مدير ستاد فهما از کانون هاي فعال طرح ملي ايران قوي

بازدید سرزده مدیر ستاد فهما از کانون های فعال طرح ملی ایران قوی

مدير ستاد فهماي خراسان شمالي همزمان با 18 اسفند، سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور، با حضور سرزده در يکي از کانون هايفعال در طرح ملي ايران قوي ضمن خدا قوت و تبريک اين روز از فعاليت هاي اين کانون بازديد کرد.
شناسه خبر : 25929 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۸:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما  از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی  امروز 18 اسفند همزمان با سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با حضور در کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم (علیهم السلام) روستای قلعه خان یکی از کانون های فعال در اجرای طرح ملی ایران قوی از نحوه فعالیت های این کانون به طور سرزده بازدید کرد.

 

شیرازیان ضمن خدا قوت  و تبریک 18 اسفند به فعالان این کانون، طی نشستی نیز با حجت الاسلام ایمانی، امام جماعت و نیز کشوری از اعضای هیئت امناء مسجد و یکی از معتمدین روستا و همچنین مریم رجبی، مدیر تازه منصوب شده این کانون، راهکارهایی برای ارتقای فعالیت های کانون از جمله مباحث کتابخانه ای و توسعه فعالیت های هنری برای جذب بیشتر نوجوانان و جوانان به مسجد ارائه کرد.

 

در این بازدید از مدیر کانون  که پیش از این به عنوان کتابدار کتابخانه کانون، فعالیت های ارزنده ای ارائه کرده بود، با اهداء لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.

گفتنی است، روستای قلعه خان از توابع شهرستان مانه و سملقان  پیش از این و در سال های گذشته با تلاش مدیر کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم (علیهم السلام)، توانست به عنوان روستای دوستدار کتاب ایران شناخته و در  جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران معرفی و تقدیر شود.

همچنین حضور در کارگاه «محمد کاظم زاهدی»، هنرمند شیشه گر و مجسمه ساز مسجدی و بازدید از تازه ترین آثار این هنرمند که در قالب ماکت های شیشه ای چشم نواز طراحی و ساخته شده بود نیز از دیگر برنامه های این بازدید می توان نام برد.

پایان/