آغاز توزیع هزار و 200 بسته گوشت قربانی در میان خانواده های نیازمند خراسان شمالی
آغاز توزيع هزار و 200 بسته گوشت قرباني در ميان خانواده هاي نيازمند خراسان شمالي
در آستانه عید سعید مبعث؛

آغاز توزیع هزار و 200 بسته گوشت قربانی در میان خانواده های نیازمند خراسان شمالی

يکهزار و 200 بسته گوشت قرباني اهدايي موسسه حضرت خديجه (سلام الله عليها) شهر قم، با مشارکت و همراهي فعالان فهما خراسان شمالي، در آستانه عيد سعيد مبعث به دست خانواده هاي نيازمند خراسان شمالي رسيد.
شناسه خبر : 26043 تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۴۹

به  گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی  با اعلام این خبر گفت: همزمان با ماه پر برکت رجب و نیز به مناسبت  18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور،  امروز چهارشنبه  20 اسفند جاری  و درآستانه عید سعید مبعث، و البته با همراهی فعالان فهما، ششمین  رزمایش کمک مومنانه و دستگیری از یک هزار و 200 خانواده در مناطق مختلف استان  آغاز شد.

 

وی افزود: این بسته های همدلی حاوی گوشت قربانی نذری است که از سوی موسسه خیریه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم و خیرین برنامه تلوزیونی «سمت خدا» که به صورت ماهانه به استان های مختلف ارسال می شود، تهیه شده و با مشارکت کانون های رابط در شهرستان های مختلف استان بین خانواده های نیازمند شناسایی شده از امروز توزیع می شود.

 

وی در ادامه به سهم هر شهرستان دراین همدلی اشاره و اعلام کرد: تعداد 150 بسته در شهرستان فاروج، شیروان 150 بسته، راز و جرگلان 50 بسته، مانه و سملقان 150 بسته، شهرستان گرمه و جاجرم نیز به ترتیب 150 و 170 بسته و اسفراین 150 بسته را به دست نیازمندان می رساند.

شیرازیان همچنین سهم شهرستان بجنورد  را اهداء  280 بسته گوشت قربانی  به خانواده های نیازمند اعلام کرد.

 

وی کانون های مشارکت کننده و همراه این طرح همدلانه را  «امام سجاد (علیه السلام)» بجنورد، «امام موسی کاظم (علیه السلام)» فاروج، «امام حسن مجتبی (علیه السلام)» اسفراین، کانون فرهنگی هنری «قدس» در راز و جرگلان، کانون فرهنگی هنری «قدر ولایت»  مانه و سملقان، کانون فرهنگی هنری «امام رضا (علیه السلام)»  گرمه، کانون های «امام محمد باقر (علیه السلام)» جاجرم و کانون فرهنگی هنری «رأفت» شوقان، و کانون فرهنگی هنری  «امام سجاد (علیه السلام)»  شیروان معرفی کرد.

 

وی همچنین اعلام کرد: پیش از این و در مراحل قبل رزمایش کمک مومنانه و در قالب این طرح همدلانه،  بیش از 5 هزار خانواده از بسته های گوشت نذری خیرخواهانه بهره مند شدند.