300 خانواده نیازمند با همدلی اهالی فهما در مانه سملقان مورد حمایت قرار گرفتند
300 خانواده نيازمند با همدلي اهالي فهما در مانه سملقان مورد حمايت قرار گرفتند
به مناسبت اعیاد شعبانیه؛

300 خانواده نیازمند با همدلی اهالی فهما در مانه سملقان مورد حمایت قرار گرفتند

مدير کانون فرهنگي هنري «قدر ولايت» مانه و سملقان از توزيع 300 بسته معيشتي بين خانواده هاي نيازمند اين شهرستان به مناسبت اعياد شعبانيه خبر داد.
شناسه خبر : 26148 تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ «ایوب قاسمی»، مدیر کانون فرهنگی هنری  قدر ولایت شهر آشخانه در شهرستان مانه و سملقان با اعلام این خبر گفت:  به مناسبت اعیاد پربرکت شعبانیه و میلاد حضرت امام حسین (علیه السلام)، حضرت امام سجاد (علیه السلام) و حضرت ابوالفضل(علیه السلام) و در آستانه سال نو شمسی تعداد 300 بسته معیشتی با مشارکت فعالان این  کانون های فرهنگی هنری در نقاط مختلف و شهری و روستایی بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

وی اضافه کرد: هر بسته معیشتی شامل گوشت قربانی نذری، اقلام خشکبار همچون برنج، حبوبات، قند و نیز روغن است که مبلغ 300 هزار تومان در این باره و برای هرکدام از از بسته ها هزینه شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قدر ولایت و رابط کانون های شهرستان مانه و سملقان همچنین اعلام کرد: در این خصوص مؤسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا،  100 بسته گوشت نذری قربانی مرحله دوم طرح قربانی ماه رجب را تأمین کردند که همراه این بسته های معیشتی در سفره نیازمندان قرار گرفت.

 

قاسمی در تکمیل  مطلب فوق همچنین از توزیع 50 بسته گوشت قربانی نذری دیگر که از سوی همان موسسه و به همت خیرین آن ارسال شده، در منطقه پیش قلعه در بخش مانه خبر داد و گفت: توزیع این بسته ها بین خانواده های نیازمند با همکاری محوری حجت الاسلام رحمانی، امام جمعه شهر پیش قلعه انجام گرفته است.

 

گفتنی است، خانواده های نیازمند در نقاط مختلف شهرستان مانه و سملقان  از ابتدای سال  تا کنون طی شش مرحله از این بسته های گوشت قربانی بهره مند شدند.

 

لازم به توضیح است، از ابتدای سال تا کنون، بسته های گوشت قربانی ارسالی از سوی خیرین موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) و برنامه تلویزیونی سمت خدا و مشارکت کانون های مساجد خراسان شمالی در سبد کالای  بیش  از 6 هزار خانواده محروم در این استان  قرار گرفته است.

 

پایان/