50 بسته همدلی به دست نیازمندان در شهرستان راز و جرگلان رسید
50 بسته همدلي به دست نيازمندان در شهرستان راز و جرگلان رسيد
به همت خواهران کانون قدس شهر راز،

50 بسته همدلی به دست نیازمندان در شهرستان راز و جرگلان رسید

مديرکانون فرهنگي هنري قدس شهرستان راز و جرگلان خبر داد: 50خانواده در شهرستان مرزي راز و جرگلان، از بسته هاي نذري گوشت قرباني بهره مند شدند.
شناسه خبر : 26150 تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ «اعظم نامور»، مدیر کانون فرهنگی هنری  قدس شهرستان راز و جرگلان  با اعلام این خبر گفت: 50 خانواده نیازمند در نقاط مختلف شهری و روستایی در آستانه اعیاد شعبانیه و  سال نو شمسی با مشارکت  کانون های فرهنگی هنری این شهرستان از بسته های گوشت نذری برخوردار شد.

 

وی اضافه کرد: این بسته ها، مرحله دوم طرح قربانی ماه رجب است که توسط موسسه خیریه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا تهیه شده که به خانواده های شناسایی ومعرفی از سوی کانون های شهرستان  اهدا شد.

 

نامور  با معرفی کانون های مشارکت کننده و سهیم در این کار خداپسندانه و خیرخواهانه در شهرستان گفت: کانون فرهنگی هنری «چشمه کوثر»، « خاتم الانبیاء (صلی الله علیه و آله و سلم)» و «زلال معرفت»  از جمله کانون های توزیع کننده بسته های همدلی بین خانواده های نیازمند راز و جرگلان می توان نام برد.

 

گفتنی است، خانواده های نیازمند راز و جرگلان از ابتدای سال تا کنون طی شش مرحله از این بسته های گوشت قربانی بهره مند شدند.

 

لازم به توضیح است، از ابتدای سال تا کنون، بسته های گوشت قربانی ارسالی از سوی خیرین موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) و برنامه تلویزیونی سمت خدا و مشارکت کانون های مساجد خراسان شمالی در سبد کالای  بیش  از 6 هزار خانواده محروم در این استان  قرار گرفته است.

 

پایان/