تقدیر رییس ستاد فهما از خراسان شمالی در راستای نشر و ترویج سبک زندگی امام سجاد (ع)
تقدير رييس ستاد فهما از خراسان شمالي در راستاي نشر و ترويج سبک زندگي امام سجاد (ع)
با اهدای لوح تقدیر؛

تقدیر رییس ستاد فهما از خراسان شمالی در راستای نشر و ترویج سبک زندگی امام سجاد (ع)

رييس ستاد فهماي کشور با اهداء لوح سپاس به مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد خراسان شمالي از فعاليت هاي اين استان در مشارکت اين استان در برگزاري دهمين کنگره بين المللي امام سجاد (عليه السلام) قدر داني کرد.
شناسه خبر : 26152 تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی»، مشاور وزیر و رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در آستانه میلاد سید الساجدین، حضرت امام سجاد (علیه السلام)  با اهداء لوح تقدیر به «هاشم شیرازیان» مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی از اقدامات این استان در راستای ترویج سبک زندگی آن امام همام و مشارکت شایسته در برگزاری دهمین کنگره بین المللی امام سجاد (علیه السلام) قدردانی کرد.

 

حجت الاسلام ارزانی، در این لوح سپاس عنوان کرده است:

خداوند قادر منان  را شاکریم  نعمت  قدردانی و تقدیر از همکاران  محترم راعنایت فرموده که همواره با عزمی راسخ  در جهت  توسعه فرهنگ رفیع معارف قرآن  و عترت  تلاش می کنند.

درود خداوند  متعال  بر شخصیت هایی که با بهره مندی از مراتب  تجربی  و معنوی در راستای  تحقق و اعتلای بیش از پیش اهداف  عالیه حضرات معصومین (علیهم السلام) به ویژه  حضرت  سید العابدین، امام زین العابدین (علیه السلام) تلاش دارند.

بدین اعتبار  بر خود وظیفه می دانیم  در آستانه  ماه شعبان المعظم و ولادت امام سجاد (علیه السلام) به جهت  تلاش های ارزشمند  جنابعالی در جریان  برگزاری  دهمین کنگره  بین المللی  امام سجاد (علیه السلام) از جنابعالی  به جهت  نشر معارف  ارزشمند  امام سجاد (علیه السلام) تقدیر و تشکر نمایم.

 

امید است؛ در پناه  قرآن و عترت، در مسیر  نشر معارف آن حضرت  و صحیفه  مبارک  سجادیه  موفق و موید باشید.

 

گفتنی است: استان خراسان شمالی شهریور ماه سال  جاری، میزبان بخشی از کنگره  بین المللی امام سجاد(علیه السلام) در قالب برگزاری  وبینار تخصصی سبک زندگی آن امام همام بود، که با حضور میهمانان کشوری و استانی از جمله نماینده ولی فقیه در استان، و نیز دکتر شیخ عباس برهانی الولید، از شیعیان اسماعیلیه و طلاب جامعه المصطفی قم،  با همکاری مدیریت حوزه علمیه این استان برگزار شد.

 

پایان/