شکوفه‌های 9 ساله، روستای قارلق ورود به روشنایی طاعت الهی را جشن گرفتند
شکوفه‌هاي 9 ساله، روستاي قارلق ورود به روشنايي طاعت الهي را جشن گرفتند
به مناسبت اعیاد شعبانیه؛

شکوفه‌های 9 ساله، روستای قارلق ورود به روشنایی طاعت الهی را جشن گرفتند

جشن تکليف دختران روستاي قارلق بجنورد به همت کانون فرهنگي هنري گل نرگس در آستانه اعياد پربرکت شعبانيه برگزار شد.
شناسه خبر : 26173 تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «مرضیه خاقانی»، با اعلام این خبر گفت: به مناسبت  اعیاد شعبانیه و میلاد پر برکت سید الشهدا، حضرت امام حسین (علیه السلام)، و همچنین  میلاد علمدار کربلا، حضرت عباس (علیه السلام) و نیز میلاد سید الساجدین، حضرت امام سجاد (علیه السلام) جشن تکلیف دختران دانش آموز روستا به همت فعالان کانون و مشارکت پایگاه بسیج برگزار شد.

 

 مدیر کانون فرهنگی هنری گل نرگس  مسجد روستای قارلق بجنورد افزود: در این برنامه حجت الاسلام میثم بهاری، از اساتید و مربیان تربیتی حوزه دین و خانواده  به ویژه کودکان، با زبانه کودکانه و نو، مسایل مربوط به نماز و  ارزش های دینی را برای دختران تازه مکلف بازگو کرد.

 

وی همچنین برگزاری مسابقه با هدف یادگیری و نیز ایجاد رقابت در عمل به فرایض دینی اعم از نماز، روزه و  حجاب و نیز تبیین اهمیت مسجد بین دانش آموزان  را از دیگر برنامه های این مراسم اعلام کرد.

خاقانی، تأکید کرد: این برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا  اجرا شد.

وی همچنین خبر داد: پیش از این نیز کلاس های آموزش نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان در مقاطع تحصیلی مختلف و سنین زیر 7 سال به طور مجزا برگزار شد و با استقبال آنان رو به رو شد.

 

وی اظهار امیدواری کرد: در سال جدید بتوانیم با پشت سر گذاشتن شرایط شیوع کرونا  و ریشه کنی آن،  آموزش های حضوری مستمر در حوزه های مختلف دینی فرهنگی و هنری در مسجد را برنامه ریزی و برگزار کنیم.